iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

I see, nu ser jag det om man kör liggande, ja. Jag använder alltid mobilen stående så därav har jag inte reflekterat på detta.

Vet inte om jag vågar säga det till dig, men jag tycker att jag gillar att flikarna fångar upp den omgivande färgen, i varje fall efter några minuters användning. :crazy_face:

1 gillning

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Statistik över Bubblan

Det jag saknar i väderappen är byvind. Något som både SMHI och yr har

1 gillning

Någon som tycker FaceID missar mer i iOS 15? Hos mig är det klart oftare, både på iPad och iPhone. Nog för jag lagt på mig några kilo under sommaren men ändå…:sunglasses:

3 gillningar

Nej, inga problem med det och Apple Watch låser upp iPhone hela tiden.

Nix. Funkar som vanligt. :+1:t3:

Tycker det fungerar lika bra som förut.

Jag tycker iofs bra om att den låser upp telefonen så ofta men det är inte den ”annonserade” funktionen som bara skulle slå till när jag har mask

Och i senaste betan så låser telefonen upp klockan som den ska. Det var ett antal versioner där de hade supit bort den funktionen

1 gillning

Hmm, vad har hänt hos mig tro? Ska kolla lite ytterligare.

Testa att regga om ansiktet :smiley:

1 gillning

Du är ju ett år äldre också, kanske läge att uppdatera nunan? :joy::joy::joy:

Face ID har aldrig funkat så bra som med iOS 15 för mig.

Men du är ju en svärmorsdröm så det går ju inte att jämföra med vanligt folk. :joy::joy:

2 gillningar

2 gillningar

Sant :rofl:

1 gillning

På väg ner… :slight_smile:

1 gillning

Vad är nytt???

Jag längtar tills HomePod mini blir default för Apple TV i alla fall :stuck_out_tongue: hoppas det kommer snart.

https://developer.apple.com/documentation/ios-ipados-release-notes/ios-ipados-15-beta-release-notes

1 gillning

I senaste betan ska man tydligen kunna använda nya eposten med personliga adresser. Jag kommer hoppa på detta direkt så slipper jag betala extra till min nuvarande leverantör av e-post.