iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

Provar köra in tvOS betan också när man ändå är igång , den och ipaden är inga “livsviktiga” enheter ändå :slight_smile:

2 gillningar

Då väntar vi spänt på vilka appar som funkar där! :+1:t3:

1 gillning
1 gillning

Något nytt med CarPlay?

Carplay kör bilen åt dig!

2 gillningar

Kan nån med iPadOS prova koppla till en monitor ?

Installerade betan nu på min ATV och gjorde några snabba test i apparna jag använder, startade typ bara något i appen och såg att den spelade.
Apple TV 4K 32GB 5th gen. - tvOS 15 (Developer Beta)

  • Netflix - Funkar
  • Viaplay - App Unavailable : This app is currently Unavailable. Try again later. (Kanske är för jag har Viaplay Betan installerad)
  • Viaplay Beta (Provat med Picture-In-Picture) - Funkar , märkte nu också att dom lagt till funktion för att hoppa över intro i en serie :heart:
  • Youtube - Funkar
  • Telenor Stream (Live & HBO material) - Funkar
  • SVT Play - Funkar
  • Apple tv+ (Provat med Picture-In-Picture) - Funkar
  • Apple tv köpt film (Provat med Picture-In-Picture) - Funkar
  • Amazon Prime - Funkar
4 gillningar

Comhem play?

Har inte installerat, använder inte

Kan du prova installera bara då? :slight_smile:

Installera och öppna går bra men iom att jag inte har ett abbonemang så loggar den inte in när jag försöker

1 gillning

Kan du inte köpa ett abbonemang då så vi vet? Eller låna från @Randomdude . :smiley:

1 gillning

Lika bra att han köper abonnemang till alla tjänster så vi vet vad som funkar och inte. :wink:

Har tackat nej så många gånger när comhem ringt så dom har säkert spärrat mig :stuck_out_tongue:

Hittat och rapporterat första buggen :+1:t3:

1 gillning

Vet inte om de visade det på eventet, men du kan flytta runt på dina hemskärmar även på iOS.

2 gillningar

Sugen på tidig beta i år… Någon som hunnit installera betan och har Glue? Trist om den appen inte fungerar

Ingen minns en fegis :crazy_face:

3 gillningar

Säg gärna hur det går :slight_smile: Tror jag ska göra detsamma på min MBP från 2016

MacRumors har fått igång sin wiki vilka appar som rullar på iOS 15, bidra gärna med svenska appar ni modiga som kör beta.

1 gillning