Hej,
Jag har en Sous Vide cirkulator från Anvoa som jag tänkte testa att sälja. Den kostar ny 2 659:-.
Jag tänker mig runt 1200 plus frakt.
Hitta din Anova Precision Spis - Anova Culinary
Lite bakgrund: Jag har haft en Anova Wifi cirkulator sedan de kom på marknaden. I somras skulle min cirkualtor sluta fungera med appen då Anova sa att den nya omgjorda appen mm inte skulle funka med den föråldrade hårdvaran.
Trist men det var så, som kompensation kunde man köpa öven nyaste Cooker med en bra rabatt. Den är mycket böättre än den gamla och mindre i storlek osv.
Anledningen att jag försöker sälja den är att för inte funkar för våra öron och i vårt hus med sten, högt i tak. öppen planlösning. Den låter mindre än den gamla, men på en annan frekvens som stör oss. Mest min fru som lider av tinnitus och är känslig för vissa frekvensnivåer. och denna cirkulator befinner sig i just den sfären där hon påverkas extra mycket. Misstänker starkt att den funkar för de allra flesta då cirkulatorn har toppbetyg), men i vårt hus blir det inte bra. Jobbigt för henne att behvöa gå med hörlurar när vi lagar mat. vi har testat den 3 gånger, men kom fram till att det är enklare att testa något annat.
Tänker nog köpa en annan eller gå tillbaka till vår urgamla sak och skita i använda appen.
Skicka pm vid intresse