Instagram rullar ut Dark Mode till alla

Hoppas de ger oss möjlighet att välja på dark mode och inte inom kort. Messenger är i bte riktigt samma sak då det inte har ett flöde.

1 gillning

Du lär dig snart …

Aldrig, må de brinna i Zuckerburghelvetet för all framtid!

1 gillning

Snart e fb på mörka sidan oxå !!! Satan v kärlek !! :joy::crazy_face:

Attefors e bara avundsjuk för att vi har glasögon och ser så mycket bättre… eller? :joy::man_shrugging:t2::cold_face:

1 gillning

Jappp :joy:

Det är ju du som i de senaste 50 avsnitten av podden har tjatat om Dark mode, så nu är det bara att svälja kakan också! :laughing:

2 gillningar

Jamen fan man kan göra bra dark mode eller dålig dark mode! De har ju inte tänkt efter här :sweat_smile:

Instagram dog lite nu … när man inte kan se vad sina följare gillar … :face_with_raised_eyebrow:, halva nöjet med o stalka vänners vänners vänners … insta sug k…!!!

hur menar du nu?

1 gillning

Mina följares aktivitet - finns inte kvar … kolla appstore under betyg o res. Haha inga glada miner där inte …

Ser du inte vem som gillar din bild typ?

Det gör man fortfarande men tidigare fanns det ett flöde där man såg vad de man följer gillar.

Så man kunde se t.ex ”Mathias Severyd gillar en bild av Apple” och så kunde man klicka och se vilken bild du gillat.

ah nu e jag med, har inte använt instagram på länge… ni menar under ikonen “hjärta” ?

Tycker precis tvärtom, bilder ska tittas på med mörk bakgrund.

Jag tycker det beror helt på vad det är för motiv. Vissa foton får en alldeles för skarp kant med svart bakgrund.

Japp under den inför finns bara aktivitet kvar … :weary::face_with_symbols_over_mouth:

men orka se allt va följarna gillar…

Instagram rullar ut Dark Mode till alla

Hoppas jag verkligen inte då jag inte använder/har Instagram :wink:

1 gillning