Instagram håller på att degenerera?

Verkar som det har blivit massa oseriösa bilder på senare tid? Förstår inte varför det inte rensas.

Hur menar du? Man följer ju dom man följer.

Rensas? Ska Instagram censurera tycker du?

Fattar inte heller riktigt vad du menar, har du några exempel? Och kan utveckla lite :slight_smile:

Det gör de ju redan i viss grad :slight_smile:

Here we go again. 1000 frågor för att få redan på vad som egentligen menas. :confused:

2 gillningar

Bryter man mot reglerna är det inte censur.

Det har jag inte sagt heller :slight_smile:

Så vad är det du säger då?

Att de till en viss grad sysslar med censur :slight_smile:

Let’s agree to disagree

Nja det har hänt, deras AI som sköter det där har klantat sig många gånger genom åren och gör det fortfarande (senast med blacklivesmatter). Sen om det är avsiktligt eller inte är en helt annan femma. Därav att jag skrev till en viss grad :slight_smile:

Tack för mig!

Hälften av bilderna eller filmerna är bara skräp. Mest avklädda som söker bekräftelse från hela världen. Taggar sig överallt. Så tröttsamt…

Tycker i så fall att dom ska sorteras under specifika taggar typ: #bekräftamig #likeme #gillaminrumpa "gillaminamuskler

Valfritt att titta och följa. Låter som avundsjuka.

Det stör mig i mitt arbete med instagram det tar tid att scrolla förbi allt oväsentligt. Varför skulle det vara avundsjuka? :joy: Har du själv sådana tankar? :thinking:

Då är ditt arbetsflöde felaktigt.

Nu är inte jag någon Instagram expert eller flitig användare men det är väl en inställnings sak? Jag får inte upp något av detta som nämnts, onekligen låter det ju lite intressant. Var hittar man dessa inställningar? :rofl::rofl::rofl:

2 gillningar

Jag har inget naket alls i mitt Instagram-flöde, förmodligen det som skulle behövas för att jag skulle orka starta appen :wink:

Om du följer personer eller hashtags som inte passar dig föreslår jag att du slutar följa dem/det.

3 gillningar