Instagram firar 10 år med påskägg

Vilket liv det var när Apple övergav skeumorfismen och med det de flesta App-utvecklare. Vet att många designers satt på väldigt höga hästar och såg ner på Apple - självbilden man hade då alltså, ironiskt nog att den självbilden var baserade på Apples inverkan på app-design sedan tidigare bara att dessa designers inte insåg det. Nu tror jag få skulle förelås något som ens kan ana som skeumorfism.

Ja bytte direkt , nu kommer jag inte ens ihåg hur ikonen såg ut igår …

Hehe, så är det! Vad kan vi dra för slutsats av det. Jo, gör alla bara som Apple gör så blir det bra. Tack.

Well, googla på Pippin :slight_smile:

Självklart kör man regnbåge :rainbow:
Image

2 gillningar

Just saying!:wink:

1 gillning

Min pippi kan inte google? :thinking:

Tillbaka till den gamla goda tiden!

3 gillningar

Om @DennisKlarin bara visste hur många floppar Apple släppte på 90-talet…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Jajaja, nu ska vi inte vara sånna! Krävs ju några försök att bli bäst. Se på mig, jag är typ inte bäst förens nu! Snart 37 år gammal! :joy:

Har ni varit med Instagram sedan start? Jag har, har fan 11 500 inlägg! Haha, det kan inte vara friskt! bild

1 gillning

Men dom här vita “ramarna” på dina bilder. Vad är tanken med det?

För att inte tala om första Apple TVn… eller Ping… herregud… den pingade inte länge.

Newton, Macintosh Portable, 20th anniversary Mac…:sunglasses:

Att det ska bli lite vackert och att jag kan välja format på bilden helt själv… :slight_smile:

1 gillning

Ja, allt lyckas ju inte! Men nu har jag bestämt att det kommer en ny Apple TV med spelkontroll som kommer ta över världen. Så vänta bara!

Nu fick du en ny följare :ok_hand:

1 gillning

Yep, posta första bilden 6 oktober 2010. Är däremot inte på långa vägar så aktiv som du. Ligger 11 000 inlägg efter dig.

är det på en iPhone det är sorterat på det viset? Widget sidan?