Grabbarna vidare till fast 6, galet!
Yes! felix var saved by the bell for att Lundgard kraschade men man måste ha turen med sig ibland.
Så är det. Fantastiskt resultat av båda två.
P4 och P5, grymt bra startpositioner för grabbarna!
Ja, funderar på om man ska se racet på måndag i repris, går ju sent imorgon.
22:30, det fixar du.
Nog för att jag varit uppe längre nu när jag varit sjuk för att jag inte ska upp o träna på morgon, men vid 22 snarkar jag
Kan ha varit säsongens tråkigaste race igår. Men snyggt av Felix att greja en P4. ME P12. Vet inte vad som hänt med honom, om det är Andretti som är dåliga eller om det är att stallet bara inte passar honom, men han underpresterar race efter race. Känns som att nånting behöver skruvas på ifall inte hela denna säsong skall gå rätt ner i diket. Känns som han borde kunna vara topp 6 varje race, han har ju uppenbarligen kompetens för det.
Somnade under racet.
Snyggt av Felix att ta P4, trodde han skulle få stå på pallen men Lundgaard verkar ha tagit sig förbi på slutet.
ME fick släppa förbi sig några bilar i starten för att undvika masskrasch. Sen utsläppt på kalla däck i trafik.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Stängde av med 25-30 varv kvar. Kollade klart på racet i efterhand till morgonkaffet. Men som sagt, inget nervkittlande race.
Nä, var nog därför jag somnade.