Inbjudan till Apples kommande event kan skickas ut imorgon

Från sajten:
image

Det känns som att det var en evighet sedan Apple höll låda men snart är det äntligen dags igen och ett litet rykte viskar om att en officiell inbjudan från Apple kan skickas ut redan imorgon.

Det var i februari som Bloombergs Mark Gurman berättade att Apple planerar att hålla ett event tisdagen den 8 mars där de bland annat kommer visa upp en uppdaterad iPhone SE med stöd för 5G och med en snabbare processor. Utöver en SE så kan vi nog även förvänta oss en uppdaterad iPad Air och med lite tur kanske denna får Face ID istället för Touch ID i powerknappen. Sist är det lite mer osäkert vad som ska presenteras med många tror att en Mac Mini Pro med Apple Silicon kommer att visas upp och vissa tror att instegsmodellen av MacBook Pro kommer att få sig en uppdatering.

Så spara lönen och gör dig redo för att bänka dig framför ett Apple-event som med största sannolikhet går av stapeln den 8 mars.

Via MacRumors

2 gillningar

Är det inte läge för @Marcus_Attefors att deltaga?

Det tycker jag med! Men är nog 100% digitalt även denna gång =/

En artikel om att det kan komma en inbjudan imorgon.
Nyhetstorka?:wink::joy::joy:

7 gillningar

omg omg omg omg omg I’m like…so excited.

3 gillningar

Apple…vad ska man säga :man_shrugging:

Tråkigt, för Ida på 99 något var ju där för några år sedan så det borde ju vara möjligt.

Kan inte Atte få vara lite uppspelt? :joy::joy::joy:

Fan har du gått och blivit gubbe på riktigt nu Håkan! Var är peppen! VAVAVAVAV?

PEPPPPPPPP!!!

3 gillningar

Han har inte fått någon grogg idag. :joy::joy::joy:

Haha jamen såklart! Är ju levern som går på sparlågor efter helgen!

Måste erkänna att peppen är inte speciellt hög med dom rykte som är. iPhone SE, iPad Air, Mac Mini. Det är typ dom tråkigaste produkterna Apple har. :nerd_face:

Men det är klart jag kommer sitta där med päroncongac och mörk choklad och hoppas på något oväntat.:joy:

Kan inget annat än att hålla med dig faktiskt, känns väldigt ljummet faktiskt. En iMac hade ju helt klart lättat upp stämningen ett par steg!

:yawning_face:

Ja. Något mer måste vara i görningen. Känns ju som produkterna inte ens behöver ett event.

1 gillning

De där skärbrädorna med ett märkligt OS går väl du igång på?

Bara Pro-varianten.

Det många missar med tex WWDC är att de är faktiskt inte hårdvara event egentligen utom för mjukvaran.

Sen har de blivit något halvjippo med PR att dom kör ett i mars med av någon anledning.
Dom kan lika gärna släppa en press release anser jag.

WWDC är ju dock i juni :slight_smile:

Edit: Skulle läst klart ditt inlägg först, glöm det jag skrev :joy:

kom det någon inbjudan idag?..

I NEED TO KNOW?!?!

1 gillning