Ser att LG C4 är 2000 dyrare än C3. Vad får man för de där extra 2000?
Den har större skärm (om du tänkte på Peters rabatter).
Det kommer se alldeles inknött ut tyvärr
Tänkte c3 48” vs c4 48”
The LG C4 OLED is slightly better than the LG C3 OLED. The C4 gets brighter in HDR, so highlights pop a little bit more on it. The C4 also has slightly better PQ EOTF tracking, so it's a bit more accurate when it comes to the content creator's intent, and its better color volume delivers slightly brighter colors. If you're a PC gamer looking to take full advantage of your high-end graphics card, the C4 supports up to 144Hz versus 120Hz on the C3, so it's the better option for that. However, when viewed from an angle, the C4 has a noticeable green tint, so the C3 is the better choice for wide seating arrangements.
Farsgubben beställde från webhallen med hemleverans. En c3 48”
Han går från en 14 år gammal billig plasma så kommer bli rejäl skillnad.
Han skulle inte märka skillnaden mellan en c3 och c4
Jag är nöjd med min C3. Kommer inte byta tv på många år.
Bara att hoppas på att den är ny då.
Sharp har börjat med TiVo TV:
ComHem hade såna TV boxar förut. Men finns det plats för ett till TV Os förutom Android, Tizen och WebOS?
TvOS
Jo, fast det finns som boxar. Hade varit intressant om Apple gjorde en TV fullt ut.
Tror det annars är svårt med alla system. Panasonic övergav Firefox OS på sina TV apparater.
Har en C8 som jag är skitnöjd med, äldre version av webOS men betydligt mer avskalat än dagens version så bara positivt tycker jag. Bara att hoppas att den håller några år till!
Bra rabatt på denna Panasonic med Oled:
https://www.power.se/tv-och-ljud/tv/panasonic-55-4k-oled-google-tv-tx-55mz800e/p-2228208/
Philips verkar fasa ut Google/Android TV på sina nyaste TV apparater till Titan OS:
Känns som smartphone kriget förr med ett otal varianter av operativsystem.