Ikväll är det äntligen Apple-event – så tittar du på det

Från sajten:
image

Ikväll är det äntligen dags för Apple att hålla låda igen och visa upp nya produkter och exakt vad som kommer visas upp råder det lite delade meningar om.

Ikväll 19:00 svensk tid är det dags för Tim Cook att äntra scenen och visa upp den nya iPhone 16-serien och även nya Apple Watch-serien. Det råder dock lite delade meningar om det kommer komma en Apple Watch Ultra 3 eller om 2:an kommer få hänga med ett år till. Eventet går att se på tre olika sätt ikväll och det är följande:

Vi på Teknikveckan kommer självklart köra live på vår YouTube-kanal där ni kan chatta med oss samtidigt som vi tittar på eventet tillsammans så missa inte det. Vad hoppas du att Apple presenterar och planerar du på att uppgradera din klocka eller telefon i år? Lämna gärna en kommentar i vårt forum!

9 gillningar

Sista buden från Mark Gurman innan eventet idag.

3 gillningar

Ska bli kul att att se alla som rusar iväg och köper svart AW Ultra och sen klagar på att repor och skav syns tydligt. (precis som för Garmins klockor).

1 gillning

Intressant. :slight_smile:

Fast det skjuter sönder mina planer att plocka upp en Ultra S2 till lägre pris...

Ja! Blir dessutom som förut. Tacos med dottern, som kommer hem till pappsen ett par dagar :slight_smile:

2 gillningar

Här är det Pepsi och popcorn som är en tradition. 10 åringen är peppad, troligen mest över att få läsk och popcorn på en måndag. :sweat_smile:

2 gillningar

Då kan man nästan pusta ut. Då finns det definitvt inte någon anledning att byta ut nuvarande Ultra2. Hoppas på Airpods Max.

En rund Ultra 3, tack på förhand!

4 gillningar

Nej tack, köp en Galaxy ultra :joy:

2 gillningar

Du kan vara en Galaxy!

3 gillningar

hoppas på nya band till ultran :cowboy_hat_face:

1 gillning

Personligen hoppas jag på att bli överaskad av något, kvittar vad faktiskt :blush:

1 gillning

Det hoppas jag med på.

1 gillning

Men du köper väl inte original band ändå?:joy:

Det kan jag visst göra, om jag hittar nåt jag verkligen vill ha. Funderar faktiskt på att skaffa ett Trail Loop, mest för att ha på gymmet. Men tycker att det är tråkiga färger på de som finns nu.

1 gillning

En ny gate hoppas du mest på va? :joy::ok_hand::heart:

3 gillningar

Min gissning är att du kommer att vara besviken på att Apple inte kom med något som var varken nytt, nyskapande eller värt att ha. :laughing:

2 gillningar

Hey there, the Apple Store is down!
The average Apple Store downtime is about 3 hours and 40 minutes.

2 gillningar

@pao har redan förberett 19 olika autosökningar i Circle to search med orden iPhone 16 Gate /Issues /Bugs.

4 gillningar