Ikväll 19:00 är det Apple-event och vi kör live!

Från sajten:


Ikväll 19:00 är det dags för Apple att visa upp nya iPhone-modeller, Apple Watch och kanske med lite tur ett par nya AirPods Pro.

Det finns flera sätt att se kvällens event på och bland alternativen finns Apples egna YouTube-kanal, deras hemsida eller så kan du titta på eventet via din Apple TV. Det finns ett alternativ till och det är att följa med oss på kvällen i vår livesändning där vi kommer prata och analysera om det som visas upp. Är du sugen på det så kan du hoppa in strax innan 19:00 och hänga med oss.

Medans du väntar så har vi ett gäng artiklar om kvällens event där du kan läsa på lite om vad som förväntas komma:

6 gillningar

Apple, kanske dags att uppgradera Preview/Förhandsvisning av exel filer.... 2001 och macOS Cheetah ringde och ville ha tillbaka sitt gränssnitt :joy: tabbarna med skuggan där ner känns inte riktigt Monterey...

Jag tror de lägger minst 30min på detta på eventet.... minst....

1 gillning

Förhandsvisning av excel får du fram genom att använda mellanslag i Finder.

Japp! och det ser ut som från Cheetah tiden

Hittade detta bingo på nätet.

1 gillning

Ser ju exakt ut som en excelfil.

OJ! Då skickar jag en slänga till Microsoft istället. Har inte kört exel på 100 år, minst :joy:

Så här ser det ut i Numbers, är inte alls enhetligt med Preview

Håll er till ämnet tack!:wink:

2 gillningar

Absolut! Tycket det var dags för en update, men är ju WWDC.

Hmm snygg?!

Fruktansvärd!

2 gillningar

Känns omodern.

2 gillningar

usch !!

Haha, magiskt.

Försöker trimma in familjen så att det går att se eventet. Alla utom hustrun verkar nu lojalt acceptera att 19-21 är det egentid för pappa. Till och med lagt två öl på kylning så att jag ska kunna få en superkväll.

Vi får se..:sunglasses:. Kanske kommer en bild från en bil..:sweat_smile:

6 gillningar

Säger inte du det om allt nytt, och sen när du väl har använt produkten så är det "det snyggaste som finns"? :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

100% samma visa varje år!

Frugan: Ska du ta upp hela vardagsrummet med livepodd hela kvällen på min lediga dag?

Jag:

8 gillningar

Jag är redo!

8 gillningar

Jag med :blush:

4 gillningar