IKEA symfonisk ljudkontroll

Är sugen på denna (SYMFONISK Ljudkontroll, vit - IKEA )men jag väntar på att gå in i IKEA djungel till Dirigera. Men var idag i min närmaste IKEA affär och fick intrycket att även denna är på utgående, kan det komma en ny med Dirigera må hända det vore så trevligt. Har någon några erfarenheter av denna med sitt Sonos system?

//Daniel

Inget svar på din fråga men har aldrig förstått vitsen med ljudkontrollen. Man gör allting med telefonen så känns som en onödig produkt.

När du diskar :slight_smile:

Diskmaskin :+1::grin:

Vi har inte samma kliver hör jag :slight_smile:

Men där har du poängen - riktigt smidigt när du inte vill/kan använda mobilen.

I bland känner jag mig friare utan mobilen, eller kan jag glömt den. Samt det är ett par extra steg att hantera med mobilen tänker jag. . Kan lägga till att jag är nojig på att separera min jobb mobil och min privata mobil. Men härligt att vi är olika :slight_smile:

//Daniel

Håller med – mobilen ligger med nedvänd skärm på ljudlöst när jag är hemma.

Har jag inte händerna fria använder jag Siri för att spela den musik jag vill lyssna på. Nu har jag inte det problemet att min mobil är en jobbtelefon :slight_smile:

Perfekt att styra Play 5:an som sitter uppe på väggen en bit från skrivbordet. :+1:t3:

3 gillningar

Dom funkar bra så länge man inte grupperar för många högtalare då hamnar volymen nästan alltid i osync och ibland slutar dom funka helt och hållet då måste man para om , men om man inte grupperar funkar det bra :slightly_smiling_face:

Jag har också funderat på en sådan kontroll. Men sedan Sonos egen röststyrning kom använder jag det flitigt.

Hi Sonos, lower volume (ändrar i steg om sex punkter)

  • higher volume
  • set volume to 25
  • start
  • stopp
  • add bedroom
  • remove toilet
1 gillning