Idag kan du förhandsboka iPhone 12

Från sajten:
image

Idag klockan 14.00 öppnar förhandsbokningen av iPhone 12 och iPhone 12 Pro.

Apples nya iPhone 12-linje är klart imponerande där alla 4 modeller har samma insida men på utsidan skiljer materialet på ramen från aluminium till polerad rostfri stål, antalet kameralinser och såklart storleken på skärmarna.

Idag kommer vi kunna förhandsboka iPhone 12 och iPhone 12 Pro men vi får vänta tills 6 november för att boka vår iPhone 12 Mini och iPhone 12 Pro max. De förstnämnda levereras sedan 23 oktober och de senare modellerna 13 november. Ska du förhandsboka och har du i så fall valt vilken det blir? Nedan ser du en sammanfattning om vad vi får i de olika modellerna från 99mac.se.

Via: 99mac.se.

2 timmar kvar!:grimacing:

Blir det någon nu direkt då? Eller avvakta till 6 november?

Blir en iPhone 12 till dottern idag. Plus lite tillbehör.
Själv väntar jag på Pro Max.

3 gillningar

Den vita modellen av 12 Pro har redan halkat ner till 2-3 veckor i leveranstid från Apple…

Bokade precis en sån

1 gillning

Blev en Blå 12 Pro på Dustin, stod leverans i början november när jag la beställningen, så får väl vänta ett litet tag då…! :slight_smile:

1 gillning

Blev en blå Pro med 256 för mig, leverans på fredag tydligen. Köpte även en magnetisk laddare och ett siliconskal.

Tur det är jobbet som betalar, svettig prislapp annars…

2 gillningar

Men för tusan Apple!
Trodde 64 var ett ”minne” ”blått” nu… 2 4k filmer senare… jaha då var det fullt…

Ingår AppleTV+ gratis en tid fortfarande vid köp av en ny iPhone?

Har inte hört något om de på dom nya släppen faktiskt , ja vet att man fick me de när ja köpte en iPad i juli

Jag har inte köpt någon enhet på ett & ett halvt år så jag har inte testat AppleTV+ än så det hade ju varit bra om det ingick.

Tror inte det ingår i årets enheter.

Nä, Apple Arcade ingår i 3 månader istället nu tydligen :man_shrugging:t3:

Aha där ser man, då får man prova de en stund då :relaxed:

1 gillning

Det var ju synd, jag spelar inget tyvärr. Kan man skänka bort det till någon annan eller måste det aktiveras på en ny enhet?

Aktiveras nog på ditt AppleID.

Är väl som tidigare, med aktivering av enheten för första gången och kopplat till det Apple-ID:t.

Ok, bara en tanke. Hade ju varit bra om någon fått nytta av det.

1 gillning

Lite kryptiskt på Apple’s sida då det står ett år och klickar man på “se villkoren” så står det 7 dagars gratis provperiod. Vill inte logga in med mitt Apple id förrän jag fått nya telefon.

1 gillning