ICloud album i Tyskland

Jag bjöd in min tyska vän som bor i Tyskland till vårt iCloud album MEN han har INTE Apple, varken iPhone, iPad eller iMac bara PC och windows. Går det överhuvudtaget för en PC användare se ett iCloud album från en Apple innehavare som mej?

I delnings vyn behöver du enablea ”public website” och då kan du välja att dela en länk till det albumet

Skärmavbild 2022-03-28 kl. 22.31.56

Det har jag gjort, nu börjar jag ana att det är inte som en vanlig prenumeration utan en länk man ska klicka på???

Stämmer bra det. Vill han se det på samma sätt som du ser album får han köpa en Apple produkt.

Man kan tro att Apple tänker: varför skulle någon med Apple produkt blanda sig bland folk utan Apple produkter :nauseated_face::sweat_smile:

Vad blixtsnabbt ni svarar i den här gruppen, jag höll just på att skriva till min vän i Tyskland på tragglande Tyska. STORT TACK för svar!

Ska väl vara bildintresset då…MEN på torsdag kommer min blå iMac med 16 GB enhetligt minne och en 2 TB SSD-lagring, då kanske min tyska vän blir avis när jag berättar hur bra iMac är (tror jag) så han köper en iMac själv??? Men jag törs inte berätta om priset 30.995 kr, jag säger att jag inte minns vad den kostar…

1 gillning