Husdjur

Jag hade problem nog att få Elsa att gå upp, äta och gå en runda, hon hade föredragit att sova lite längre. Så kalendern får hon väl "öppna" ikväll om inte frun gjort det :stuck_out_tongue:

2 gillningar


Tänkte kolla om någon har tips på bra aktivitetsleksaker till katt?

4 gillningar

Finns det inte laserleksaker? Vår katt(även hunden) gillade att jaga laserpricken :smiley:

Joo det finns laserpekare du kan ställa på golvet och så. :thinking:

När jag var liten och hade katt tog jag en pinne band ett snöre och vek ett papper som solfjäder och band fast på mitten av pappert i andra änden. Sedan fiskade jag på golvet och katten tyckte det var riktigt kul :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Samma sak här. Det var långt innan generation iPad tog över. När man fick utegångsförbud för att man kom hem försent på kvällen. Numera får man tvinga ut ungarna.

Jaa han önskar spön och så men jag vill skaffa något som han kan leka med själv när jag inte orkar om du förstår vad jag menar?

1 gillning

Finns katter som underhåller sig själva :sweat_smile:

https://www.instagram.com/reel/Cnc0WReol-B/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hahaha! :joy:

Mina katter gillar att kolla på fåglar på tvn. :sweat_smile:

Haha! Ja det är kul ibland. :joy:

Elsa gör mig sällskap i soffan :dog:

9 gillningar

MagSafe halsband? :joy::joy::joy:

Haha aktivitetsmonitor eller vad man ska kalla det :wink:

1 gillning

Idag fyller våran Primo 2år.:partying_face::champagne:

16 gillningar


Soffmys :dog:

10 gillningar

Bruin har korsat Atlanten! Min amerikanska fru och henne mamma tog honom i kabinen med Delta till New York. Vi tänjde lite på sanningen med intyg från amerikansk veterinär etc. men inga som helst problem varken på Arlanda, flyget eller JFK och Bruin var hur lugn som helst.

En vecka kvar för mig i Sverige för att knyta ihop de sista lösa trådarna sen bär det av till Bosston permanent.

11 gillningar

Har ingen bild men ska bli med hund idag, min syster är väldigt sjuk och har en hund på 11 månader som jag tar över.
Familj på fem varav tre barn. Så hoppas hunden i sig tar det bra.

8 gillningar

åh kul det gick bra!!....

Ja, verkligen jätteskönt. Lägenhetsförsäljning, containerfrakt och allt annat är ju underordnat vår bästa hund.

Nu får vi se om vi blir retade för att vi döpt vår hund efter Bostons hockeylag...

2 gillningar