Husdjur

Katten sitter på bordet. :cat2:(förlåt om mitt mobilskal syns).

5 gillningar

Jack's första upplevelse av snö. Hade han fått bestämma så hade vi nog haft det året runt. :grin:

9 gillningar

Kul att Jack gillar snö!

Bruin är född i slutet av oktober och älskar att leka i snön och var mest förvånad när allt försvann första gången.

4 gillningar

Man blir glad av se dem hoppa omkring i snön. :smiley:

2 gillningar

Vet inte hur det är med era hundar men Primo luktar ännu mer när snön kommer och sticker ner nosen överallt. Häromdagen blev det extra spännande när det var en mus under snön som tittade fram. :joy:

3 gillningar

Det är väl så att han letar klar-is till husse? :joy:

2 gillningar

Allt som förändrar dofterna på de invanda stråken är extra kul, regn, snö när den kommer, snö när det går bort...

Går riktigt bra för katterna, tjejen som jag bokade via Rover är helt otroligt bra!

14 gillningar

Min nya ”kollega” Harley. Husse fick för sig att åka till Italien.

13 gillningar

Vilken sötnos! Är det en staffe? :slight_smile:

Jepp!
Ett riktigt energiknippe :smile:

1 gillning

Idag fyller Primo 3 år så då ville han ha sin fluga dagen till ära. Snart blir det lite kalas.:partying_face:

17 gillningar

Börjat jobba hemifrån lite smått. Jack har ganska svårt att förstå varför han inte kan få uppmärksamhet när jag ändå är hemma.

12 gillningar

Fick bild från frun att hon hade sällskap när hon jobbade hemma, första gången Elsa hoppat upp på en matsalsstol, men hon har blivit som ett plåster på frun sista tiden :sweat_smile:

13 gillningar

Bruin tyckte smöret på popcornen luktade väldigt gott men han är skeptisk till själva popcornet.

5 gillningar