Husdjur

Hej bubblan! I och med att våra mobiler får bättre och bättre kameror så blir det ju bara roligare och roligare att fota våra små.. änglar?

Här kan vi dela med oss av bilder på våra små familjemedlemmar!

Och då kan jag ju inte vara sämre än att dela med mig av mina två katter, Zelma & Majken (den grå).

3 gillningar

Här är vår lille GW :heart:

bild

3 gillningar

gammal bild. men tyvärr begravde vi denna lilla fröken för några veckor sedan

5 gillningar

Beklagar, vet hur tungt de där är! :heart::dog2:

1 gillning

3 monster här hemma… 2 Welsh Corgi Cardigans och 1 schäfer… Alla tikar… :heart_eyes::heart:

7 gillningar

de är ju så fina❤. jag verkligen saknar att ha en voffe just nu.

1 gillning

De förstår jag, speciellt när man har förlorat en så fin vovve precis också :heart::heart:

1 gillning

Tror jag smälter :heart_eyes:

2 gillningar

Ja de e svårt att inte smälta bort :heart_eyes:

Asså corgisarna är riktiga sötnosar men den schäfern. Jäkla vad grann hon är :smiling_face_with_three_hearts:

Får en känsla av tidigare bilder att hon är en riktig “hussegris” :wink:

1 gillning

Ja hon e galet grann, roliga med henne är att hon älskar att bli kliad, hon blir galen om man slutar… :rofl:

1 gillning

Det är roligt med sådana hundar. När jag var liten hade vi en taxi som “buffade” upp handen på huvudet om man slutade klia, sen satt han där och tyckte handen var “trasig” om man inte fortsatte att klia :smile:

1 gillning

Hade en Sheltie som dog för en månad sedan, troligen en stroke då han bara föll ihop i bilen. Han var 7år gammal så det var lite för tidigt.

5 gillningar

Trodde detta har Hueljustråden, besviken.

1 gillning

Sorry! Men då kan ju du skapa den :wink::joy:

Vår katt fick en stroke för några veckor sedan. Som tur är så har han repat sig till nästa. 100%.

1 gillning

Har ingen hund själv men vi kör med lånehundar. Perfekt om man inte vill känna sig för bunden.
Först har vi Nelson, en Lagotto som bor granne med oss. Världens charmigaste hund med väldigt mycket personlighet.

3 gillningar

Sen har vi dessa två som vi inte har lika ofta men också väldigt trevliga.
Ripley och Curie som är av rasen Keeshond.
bild

4 gillningar

Gillar inte att vara med på bild.

5 gillningar

Jag antar att du inte gillar reptiler, de har ju inga öron. :rofl::joy: