Hur ser era hemskärmar ut?

inte emirates appen?.. #sårad

Så här ser min ut just nu :

4 gillningar

Håller det rent och snyggt.

6 gillningar

Så här ser det ut för dagen

2 gillningar

Hur lyckades du ladda upp den där – den väger väl mer än 100 kg? :wink:

1 gillning

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Snälla huligantråden

5 gillningar

2 gillningar

Snyggt!:heart_eyes:

3 gillningar

Episk hemskärm. :sweat_smile::joy:

Alltså den där bilden kan du sälja dyrt… :ok_hand:t2::heart_eyes:

2 gillningar

Jag måste ställa en fråga som Android användare med ambitionen att kanske byta sida. Alla bilder visar enbart 4st ikoner i bredd längst ner på skärmen men även generellt i hela hemskärmen. Är det samma även på de största MAX telefonerna. Jag har idag 5 ikoner i bredd på min telefon längst ner och i alla mappar, skärmar mm.och känner att det är en sak jag kommer sakna. Någon som vet?

Ingen skillnad på hur många som får plats oavsett storlek på iPhone :man_shrugging:

Jag ”fuskar” genom att använda mappar.

Max 4. Går att ha färre i dockan. :wink:

3 gillningar

Inte riktigt bestämt mig om appbiblioteket är mest praktiskt som sida nr ”2”, eller om det behövs en till sida.

4 gillningar


Gillar idén med Widgets men kan inte slita mig från mitt eget system som utvecklats över dom 12 åren eller så jag kört iPhone. Borde nog egentligen starta helt från scratch, men muskelminnet är så jobbigt att komma över.

3 gillningar

2 gillningar

Var också lite skeptisk till widgets och App-biblioteket från början men nu när jag rensat upp ordenligt känns det skönt. Dom flesta appar använder man ju sällan så skönt att få bort dom från hemskärmen.

1 gillning