Hur radera bilder i Google Photos?

Hej, jag har ett sjukt stort problem. Mina Icloud bilder och Google foton har synkroniserats. Hur gör jag så att jag inte får in bilder på Google foto? Hur raderar jag alla bilder på Google foto utan att ta bort det på min enhet/Icloud?
Google har ju sämsta supporten som någonsin har existerat så jag ber till gud att någon här har haft samma problem eller kan hjälpa mig! SNÄLLA :pleading_face:

Min gamla mamma hade samma eller liknande problem. Det har med Google eller Google photo-appen på din iOS enhet att göra, det är via den som synkronisering görs.
Vill minnas att vi löste det genom att helt enkelt radera Google photo-appen från hennes iPhone och sedan radera bilderna från Google Photo via hemsidan.

Någon annan som kan mer eller detta bättre får gärna fylla på.

Raderades dom inte på iclouden då också?

Inte om du har tagit bort Google photo appen från din iPhone INNAN du tar bort bilderna via nätet.

Pröva med någon eller några bilder först.

Alla bilder som låg i appen ligger inte på hemsidan. Tänker att de kanske tar tid för bilderna att visas på hemsidan? Eftersom nytagna bilder hamnar direkt i appen men inte på hemsidan? Så om jag raderar på hemsidan kanske det tar tid för bilderna att försvinna och även försvinner på iCloud?