Hur många kalsonger är sunt att äga?

Du kanske har pendlat för mycket i vikt :joy::kissing_heart:

Har faktiskt aldrig varit med om olika passform sedan 10 år tillbakam

Haha vafan! :rofl::rofl: Du har rätt i mycket, men inte denna gång :wink:

Slängde precis ett par! Hade många par Björn Borg förr som jag älskade. Fick nya i julklapp förra året och de är inte lika bra.
Så nu köpte jag några billiga kopior av Calvin Klein, som heter Kelvin Clein från MBK här i Bangkok. Har fungerat än så länge! :laughing:

Ska till stranden i helgen, så då behövs inte kallingar ändå! :beers: :beers:

3 gillningar

MBK, är det fortfarande lika rörigt som det var för 15 år sedan? :grimacing:

Nu var jag inte där för 15 år sen, men antar att det är lika rörigt nu som då. :stuck_out_tongue:
Senaste 4 åren så får jag huvudvärk bara på att tänka på att gå in där.

Enda gångerna vi åker dit egentligen är om någon vän är här som vill titta runt. :slight_smile:

1 gillning

Du äter väl på Food Courten? (billigt)

Inte på MBK. Finns så många andra bra som vi tar istället, courten i Terminal 21 vid Asoke t.ex.
Vårt kontor ligger i vid Chong Nongsi där det finns massor av bra street food ställen. Idag blev det McDonalds och Big Mac däremot! :rofl:

1 gillning

Vad får man ge för en BigMac där nere?

BigMac plusmeny kostar 209 THB så 59 SEK. :slight_smile: Tycker det är rätt dyrt, men när jag ser det i SEK så känns det lite bättre :stuck_out_tongue:
Är faktiskt lite vardagslyx när vi köper det, annars kostar lunch runt 30-40 sek inklusive leverans till jobbet.

2 gillningar

Terminal 21 är ju förvisso rätt mycket nyare, ett annat stuk.

Absolut. Food courten där tar 35 (10kr) baht för kyckling med ris t.ex. och är bra!
MBK provade jag för flera år sen när jag flyttade hit, så kanske blivit bättre…

Finns så sjukt många ställen här. Jag har bott här i 4 år och har inte ens provat en 1% av dom :stuck_out_tongue:

Fick precis det här av tjejen:

3 gillningar

Jag älskade att gå till MKB, BK är min favoritstad i världen än så länge. Var i Thailand en månad och ville bara åka från alla stränder och natur tillbaka till BK.

2 gillningar

Har aldrig förstått storheten med MBK bott i Bangkok och det var ytterst sällan jag tog mig dit.

Som Thor gillar jag BK, tanken var att åka dit i januari-februari men någon jävla Corona kom ivägen.