Hur många kalsonger är sunt att äga?

Hur stort lager av kalsonger från Frank Dandy har du @Marcus_Attefors ?

1 gillning

Kan nog klara mig 2 månader utan att tvätta kalsonger iaf :smiley:

3 gillningar

Ett par har man ju i fyra dagar. Fram, bak, in och ut.

Gör du ett snitt i grenen kan du ha dem upp OCH ner också :smiley:

1 gillning

14 stycken skulle jag säga. :thinking:

Cirkus 8 hela samt några mindre hela…:blush:

Är det bra kvalitet på dessa kalsingar, är inte nöjd med Gant.

15 par kanske…? :slight_smile:

30+

Kört dem i 10 år typ, sitter magiskt och håller bra!

Edit: Köpt dem i 10 år skall jag nog säga, har inte kört samma kalsonger i 10 år :joy:

1 gillning

Har lite olika exempelvis har jag ett gäng som jag använder när jag reser till extremt varma klimat, tex Thailand. Har tränings kallingar ett gäng samt vanliga. Eftersom det är så många så går det att använda längre. Nya inköps vid större reor, så det fylls på och det kastas.

Är inte så mycket för dyra märkeskallingar, Dressman och liknande funkar för mig.

Har ca 15-20 st. Dressmanns är de absolut bästa!

2 gillningar

Mina som jag har haft i tio år börjar gå sönder nu.

2 gillningar

Köper ett dussin Dressman i taget som jag roterar. :grinning::grinning::grinning:

Fritt och luftigt ska det va ;).

1 gillning

42

1 gillning

Tänkte precis skriva 42 när jag såg din kommentar :nerd_face:

1 gillning

Jag skulle säga ett minimum av 14 par för att klara sig ett par veckor, men jag har lätt dubbelt, kanske tredubbelt så många just nu men behöver rensa.

Har kört meundies i 8-10 år men sen dom slutade med XS så letar jag med ljus och lykta efter lika bekväma (inga sömmar, lagom långa ben) par. Köpte precis ett trepack från Asket som spontant verkar riktigt trevliga.

Jag är av en annan åsikt än @Marcus_Attefors de jag har köpt har alla haft olika passform även om det är varit lika boxer. Så jag har slutat köpa dom och kör numer på Dressmans kallsipper.

2 gillningar