Hur många appar har du på din telefon?

Jag har nästan inga streamingappar på telefonen. Kollar du film/serier på telefonen.

Nej, men jag söker och lägger till dem för att se dem på Apple TV.

1 gillning

146 st.

Örtontusen känns det som.


Flest appar när han dör vinner!

3 gillningar

Helvete!

134 :man_shrugging:t2:

170 varav 20 är relaterade till elbil :grin:

Här har vi ordning och reda inget vi inte använder. :joy::joy:

4818 bilder på fika?

Har 7 st dock är det lite missvisande då jag avlastade alla som jag inte behövde under helgen i torsdags kväll. Var ju tvången att ha plats så jag kunde spela in Bröderna Dalton mm på High Chaparral.

Knappt hälften. :joy::joy:

Du får boka tid med dig själv.

I dag gav jag bort fem aw-armband, en Wi-Fi-6 AP, ett aktivitetsarmband och en barnvåg.
In kom det en ps-kontroll, en laddare och strandfilt. Det borde räknas som framsteg?

2 gillningar

Marginellt. Och troligtvis saknar du helt sjukdomsinsikt om din digitala hoarding. Det kan bli en sån där olustig dokusåpa med intervention och hur du ändå vägrar slänga appar. :wink:

:joy:
Apples funktion med att alla appar göms har lite låtit mig fortsätta utan vetskap om problemet.
Kollade igenom några av foldrarna. Hittade en med rese-appar. 51 stycken!
Tycker att problemet ligger i att alla jäklar vill ha en egen app. Bäst skulle vara att alla använder sig av hemsidor som var lika bra som apparna. Med samma förmåner som hemsidorna. Men ofta är det specialerbjudanden i appen. Du får biljetten i appen istället för på Mail.
exempelvis kan jag radera Berlinkollektivtrafikappen. Men jag minns ju hur jävla lång tid det tog att ladda ner den när jag stod där och skulle ta spårvagnen.

1 gillning

Kollade på en engelsk sådan serie när det slutade med att de köpte huset bredvid istället för att rensa ut det första huset

Jag skulle prova avlasta appar, men då kan jag inte slå av funktionen igen? Eller vart gör jag det

Edit: Hittade nu.

Får man något pris?

2 gillningar

Någon som vet hur många appar telefonen visar i en helt ny telefon?