Hur komma åt LinedIn? - Glömt lösenord och har annat mejl nu

Jag tänkte sätta fart på mitt gamla LinkedInkonto. Men kontot är kopplat till en gammal mejladress som jag inte längre har och ev. till ett telefonnummer jag inte heller längre har. Är det någon som vet hur man kan gå till väga?

Det kan visa sig enklare än vad jag trodde. Hittade en sida som jag inte hittade när jag kollade för några veckor sedan. Återkommer.

Jag trodde det skulle vara kört vännen! Var precis på väg att skriva det!

Skriv gärna hur du fick tillbaka det om du nu får det!

Låter riktigt skönt faktiskt.

Email alias är kung! 1 adress för varje konto som är lätt att byta ut om man börjar få skräp på den eller tjänsten blivit hackad eller liknande.

LinkedIn är i min värld ett arbetsredskap mer än socialt media. Kontot kan ju vara kopplat till en jobbmejl på ett jobb som man har slutat på.

Det går att lägga in flera mejladresser och välja vilken som ska vara aktiv/primär. Då kan man har jobbmejl som primär och en privat som backup.

1 gillning

Ni som kan sådant här, typ @anon46262646 och @Zop och alla andra. Ett steg i att återställa kontot är att skicka in en bild på mitt ID. Hur får jag ut en bild ur iCloud och in i min winowsburk? Det verkar bara lägga sig en länk i Mappen. LinkedIn-sidan där man uppmanas att skicka in en bild skickar en direkt till Utforskaren så det är dit bilden måste skickas på ett eller annat sätt.

Om jag mejlar mig själv från iCloud så blir det återigen bara en länk.

Jag förstod att det skulle vara något liknande man behövde göra.

Är det inte bara att logga in på iCloud med en webbläsare i Windows och ladda ned den?

Bara att du skickar in ditt ohyggliga Freja+. :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 gillningar

Via ATG... LinkedIn kommer undra varför det dyker upp ett ID på en häst som heter Harry Boy..:joy:

Det gick snabbt. Jag har nu åtkomst till mitt konto.

2 gillningar

Jag var hos min lokala ICA handlare, han var inte ATG ombud längre. Verkar som plusset är lika svårt att få som att köpa en Rolex över disk. :joy::joy:

5 gillningar

Hade du missat några kul jobberbjudanden?

Jag har försökt en gång när Freja var nytt. Mitt ATG-ombud fattade ingenting och jag fick gå därifrån utan något plus. Inte försökt igen sedan dess.

Jag får fixa det någon dag, kommer inte aktivt att leta ATG ombud. :joy::joy:

1 gillning

Man vet ju inte, men en rekryteringskonsult hade jagat mig. Jag tänker att det var ett tråkigt jobb eller en lat rekryterare som villa ha (gratis)tips på kandidater till någon rekrytering den tänkte ta bra betalt för..:sunglasses:

1 gillning