Hur hittade du till Teknikbubblan?

Det var någon som nämnde det bland kommentarerna på Feber.se och på den vägen hittade jag hit :slight_smile:

4 gillningar

Hängde på 99mac tidigare och med tiden allt mindre där iom att allt bara funkade och behövde inget nytt. Men det var inte där jag stötte på denna bubbla utan när jag sökte efter nya prylar till nya lägenheten inför och under black friday.

6 gillningar

Apple maps.

3 gillningar

Från Feber sen hamnade man här och läser mer eller mindre varje dag. :slight_smile:

Alltid bra stämning och intressant saker att följa! :heart:

4 gillningar

Haha hade glömt !

1 gillning

Var typ samma för mig. :slightly_smiling_face:

3 gillningar

Följde efter maccswe från feber hit och sen var man fast! :grinning:

Läser betydligt mer än jag skriver men älskar det här stället, mycket intressant att läsa om och fullt med härliga människor! :heart:

5 gillningar

Var lite intresserad av att börja sätta upp mitt smarta hem och hamnade här inne på nåt sätt och nu så är man inne dagligen om än lite i bakgrunden😊

7 gillningar

Kommer från 99. Någon som tipsade om Teknikveckan när 99 skulle lägga ner innan RV köpte upp det. Vände aldrig tillbaka dit :wink:

6 gillningar

Precis som @Cribe :slightly_smiling_face:
Var på 99 länge och sedan över till TV

5 gillningar

Kikade lite då och då på 99mac men det var fram för allt podden Slashat som gällde som senare blev Enpoddomteknik som ni vet. Frågan är om det inte var när @Esse gästade podden jag kolla in Teknikveckan?
Hur som är det ett trevligt forum med god ton utan att alla är rörande överens om allt här i världen.

4 gillningar

Kul! När det var Live-stream?

Hängde en del på 99 och när den skulle stängas ned tipsades om TV. Hade inga förhoppningar om ett ”socialt” forum men upptäckte direkt att det var något som passade mig.

7 gillningar

99mac är den direkta kopplingen utan tvekan, men följt de flesta svenska Mac-sajterna de senaste 20 åren så det är många människor som känns igen.

1 gillning

Via ett inlägg av @Esse på 99mac när SweClockers skulle lägga ner sidan Registrerade mig på TeknikVeckan i den vevan man hängde klar på 99mac till arkiveringen och löste i bubblan och skrev vissa inlägg. Men efter arkiveringen av 99mac har jag nog besökt bubblan varje dag. I början tyckte jag att forumet var rörigt med så få kategorier men börjar komma in i det nu. Har dock fortfarande svårt för för visa trådar exempelvis ”Allt om” trådarna. Men det ger sig med tiden. Tycker att stämningen är bra med intressanta ämnen. Känns som jag är mer aktiv här än på 99mac.

2 gillningar

Ungefär samma för min del. Läste på 99mac, började lyssna på TV och fann Bubblan

2 gillningar

Kommer knapt ihåg hur allt hänger ihop för det är så många år sedan och namnbyten på vägen hit. Men det är i varje fall inte via Facebook.

Jag har varit här förut, men brukar tröttna på forum ibland och bara stänga av allt. Jag tänkte ge forum enomgång till. Någongång ska la man fastna och allt kännas okay! Annars lägger jag ned hela internet och går tillbaka till stenåldern tid där jag hör hemma! :wink:

2 gillningar

Och därmed basta!

1 gillning

Hej SweSG? :slight_smile:

1 gillning