Hur hittade du till Teknikbubblan?

Är lite intresserad av att veta hur alla våra härliga medlemmar faktiskt hittade till bubblan? Är det för att vi har spammat sönder er på Facebook om att gå över till den fina sidan eller ramlade ni in av en slump eller var det kanske via vår podd?

3 gillningar

Genom dig :heart:

3 gillningar

Via Macradion (den gamla podden) och sen Array.se och slutligen 99mac.

4 gillningar

Läst på 99mac i många år (jag var väldigt passiv i forumet) som fick mig att börja läsa på TV istället. Sen sladdade jag bara in här för att läsa kommentarerna och råkade fastna pga den härliga stämningen! :hugs:

6 gillningar

Riktigt härligt att du gick från passiv i gamla forumet till aktiv här!

1 gillning

99mac.

4 gillningar

Har länge varit en läsare av 99 och feber. För några år sedan så förde mitt hemautomationsintresse mig till att skaffa ett konto på FB. Tror både 99 och FB hade länkar som ledde hit.
Då 99 började bli mer och mer ”nedmonterat” och FB aldrig passade min stil så blev teknikbubblan med sitt forum ett perfekt alternativ och tillhål för att stilla sitt teknikintresse.
Sen alla trevliga personer och trådar gör att det numera är 99% teknikbubblan i min webbläsare. :yum:

4 gillningar

Från 99.

4 gillningar

fråga på feber var min favoriter munhuggare maccswe tagit vägen... resten är historia

4 gillningar

Allt om Mac → Array → Teknikveckan och så var det någon iLove-tidning där någonstans också (och förmodligen något namnbyte som jag har glömt).

4 gillningar

Googlade ett problem jag hade med min iPhone och tror jag hittade hit därigenom tillslut och kunde inte lämna.
Tog mig en vecka eller två innan jag gjort ett konto dock haha.

8 gillningar

Fanboy till @Esse :smiling_face_with_three_hearts:

6 gillningar

Intvingad av cheferna, var väldigt anti till en början och hade svårt att släppa Facebook.... Men älskar det idag :heart_eyes:

4 gillningar

Var mer eller mindre passiv medlem på 99.se som ställde några dumma frågor någon gång. Hoppade över hit när det pratades om stängning där. Tyckte plattformen var riktigt knölig i början. Sen lärde jag mig den och hoppade in i diverse samtal då det inte bara handlade om Apple här. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, lite som heroin. Man får ett beroende som lyckligtvis inte bara är att kurera. Så idag är det en del av vardagen och kan bara inte hålla mig härifrån. Massor med :heart::heart::heart::heart::heart: till er allihopa.

14 gillningar

Jag var likadan då:

2 gillningar

Ramlade in här från 99.se. Var väldigt passiv där,någorlunda aktiv nuförtiden, åtminstone när det gäller matbilder (och öl, kanske dock räknas som mat..).

3 gillningar

Från FB tror jag, bra att slippa det. Mysigare här. :slight_smile:

4 gillningar

Ser att du har Patreon+ utan att ha valt en egen titel. Ska vi lösa det?

Det kanske är på tiden. :slight_smile:

1 gillning

Typ så oxå
Även jag har varit ganska passiv förut, men man brukar ju få svar/hjälp bara man vågar fråga :blush:

2 gillningar