Hubspot lanserar två nya AI-drivna verktyg

Från sajten:
image

CRM-plattformen Hubspot lanserar två nya AI-drivna verktyg. Content Assistant och ChatSpot.ai ska hjälpa företagets kunder at spara tid och förbättra dialogerna med publiken.

HubSpot som är en CRM-plattform för växande företag har lanserat två nya verktyg som drivs av artificiell intelligens (AI). De nya verktygen Content Assistant samt ChatSpot.ai ska hjälpa företagets kunder att spara tid och samtidigt skapa bättre dialoger med sin publik.

Tanken med de nya verktygen är att Content Assistant och ChatSpot.ai ska skapa effektiviseringar för marknadsförings-, försäljnings- och kundtjänstpersonal.

Content Assistant:

Hjälpredan Content Assistant som lanseras i privat beta, hjälper marknadsförings- och försäljningsteam att tänka kreativt, skapa innehåll och dela med sig av detta innehåll på bara några minuter. Bland annat kan Content Assistant föreslå bloggtitlar som är relaterade till en produkt eller tjänst och sedan generera en komplett skiss för ett blogginlägg baserat på vald titel. Verktygen kan också snabbt skriva innehåll för blogginlägg, landningssidor, webbsidor, e-postmeddelanden för försäljning och marknadsföring samt artiklar i kunskapsbanken.

ChatSpot.ai:

ChatSpot.ai lanserar i offentlig alfa och hjälper HubSpot-kunder att utföra en mängd olika uppgifter med hjälp av en chattbaserad användarupplevelse med ett språk som känns naturligt. Verktyget hjälper användarna att lägga till kontakter och företag i HubSpot CRM, att skapa anpassade rapporter som rör marknadsföring, försäljning och kundtjänst samt att ta fram säljmaterial som är anpassade till mottagaren.

Anmäl dig till betaversionen av innehållsassistenten eller Alphaversionen av ChatSpot.ai genom att klicka på den här länken.

Källa: Pressmeddelande