Huawei P30 PRO eller One Plus 7

Hej Hopp!

Ska man satsa på en Huawei P30 Pro eller vänta på One plus 7 som kommer.

Heeeelt olika mobiler. P30 Pro kommer vara överlägsen på foto exempelvis.

Samtidigt vill du ha ett så rent Android som möjligt och betala runt 2000-2500 mindre så är OnePlus 7 att föredra.

Om Qi-laddning är något du vill ha så är OP7 att utesluta också.

I want it all :grinning:

Då skulle jag köra på P30!

Hur är det med BankID och fingeravtryck funkar det eller är det kod som gäller. Det blir lite att grejja med om man går från Apple till Android.

Det är kod som gäller för BankID på Android.

Det är på den typen av grerjer en märker varför Apples produkter kostar något mer.

1 gillning

Det är väl så! Kan man leva med det Peter du som kör android.

Japp :slight_smile:

Något jag inte kan leva utan längre är faktiskt Qi-laddning. Jag ser hellre att OP höjer priserna en aning och kastar in det. Dealbreaker för mig numera.

1 gillning

MarcusBreaker så att säga!

Exakt så! Håller du inte med?

Jag har för närvarande 0 induktionsladdare hemma :slight_smile:

Men induktions är helt klart nice!

Är det så bra egentligen? Det tar längre tid att ladda. Du får byta telefon Marcus! Bara gört vetja :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fast fingeravtryck funkar ju på Android också, jag kör det på Mate 20 Pro i alla fall. Till inloggningar och Swish, godkänna betalningar på banken är det dock kod som gäller.

Edit: Sen att fingeravtrycksläsaren lämnar en del att önska på just den telefonen är en annan fråga! :smiley:

Älskar det! Står i en Qi på kontoret, en på sängbordet och en på datorbordet hemma, ren magi :slight_smile:

2 gillningar

:open_mouth:

Så är det när man känner Jesus inom QI-laddning. Det är som en korg som aldrig sinar.

1 gillning

Se där ja! Har jag aldrig fått upp på min Mate 20 Pro. Kan vara en inställning också :slight_smile: