Hövding 3 laddar inte

Jag hade en Hövding 1 som en dag var stendöd. Den tog inte emot laddning och det gick inte att få liv i den helt enkelt. Gjorde inte en stor sak av det, även om jag var lite sur. Köpte istället en ny Hövding 3 i våras då jag gillar Hövding och trodde det skulle bli en massa cyklande detta Coronaår. Men, jag har inte cyklat en ända gång detta år förrän ikväll. Då visar det sig att min nya Hövding 3 legat och stendött. Den aktiveras inte och den tar inte emot laddning.

Någon som hänthört något om att Hövding har problem med detta? Någon som vet något typfel och lösning på detta med att Hövdingar stendör…?

@Esse borde ha något svar då han blivit köpt gissar jag med bullar och kaffe (som sig bör) av Hövding. :laughing:

Kan de suttit och druckit Zoega och pratat obegripligt tänker du…?

2 gillningar

Inte en omöjlig tanke. :laughing:

Its funny because its true! (Jag tror de skickar en ny asap om du reklamerar :))

Misstänker det, men en massa tid som går åt spillo.

Ps. ska man ta det direkt med Malmöiterna eller med återförsäljaren…?

ÅF verkar det som!

1 gillning

Testa en annan laddare. Sjukt oklart, för mig i alla fall, vilken laddare det är som fungerar
Med hövdin 3

Testat 3 olika nu utan resultat…:slightly_frowning_face:

Då är det nog reklamation som gäller. Kanske ta båda två då :slight_smile:

Exakt…:+1:

Det är det bästa med Hövding, att Malmöitiskan har en egen manual :slight_smile: Helt underbart! :smiley:

Hövding är go nock för cykling (änte för å rida po ögg, åga moppe, skidor, rullskridskor-, rullbräda och annat mög). Med cykling avses vanlet cyklande i stan och po lannet (änte nån fubicka- cykling som terräng-, BMX-, downhill-, tävlings-, trickcykling och annat jönseri)

2 gillningar


Då var jag där också, stendöd. Tar ingen laddning. Min är ett recensionsexemplar så det blir att köpa ny

1 gillning

Damen anmärkte på att de glömt skriva att hövding inte var för nåen bobbe
(Hon är från Sjöbo)

Haha, exakt :wink: