HomePod-kartong

Är det någon som har kvar sin HomePod-kartong (Vit) och inte längre känner att ni har plats för denna cellulosa?

Synd för jag har två för svarta HomePod

Skall du sälja din eller?

Den är såld, den kära köparen vill gärna ha kartong till den också :slight_smile:

1 gillning

Ingen är perfekt :slight_smile:

Japp! Kartongen är ju minst halva grejen med ny Apple pryl :heart_eyes::apple:. Men nu är det ju iof beg… :hugs:

Försöker få Peter att förstå det men han slänger kartongerna sen kommer han här i köp och sälj bubblan istället

Har varit en samlare men har börjat slänga en del förpackningar. Dock inte Apple-förpackningar. DÄR GÅR GRÄNSEN!

2 gillningar

Exakt!!!
Kartonger bör slängas men Apple kartonger är inte kartonger, det är design, precis som tavlor

3 gillningar

Problemet att man måste ha ett extra förråd bara för kartongerna :roll_eyes: :rofl:

Jag kallar det för galleriet

Var det du som gjorde inbrott i vårt källarförråd och stal alla tomma Apple-kartonger?

Jag har kvar min, men du bor ju på fel ställe… jag ska visserligen till Gbg imorgon, men det är bara halvvägs.

Konsttjuven Thor

Orkar du skicka den till min kund om jag betalar frakt som ett eller två paket Skånerost (eller Gevalia? :slight_smile: )

Inget problem att skicka, men jag dricker inte kaffe :slight_smile:
Adress?

Skickat meddelande privat!