Homekit och Philips Hue strular

Ajaj - nu är det mörkt.

Efter senaste systemuppdateringen kan jag inte styra mina Philips Hue lampor längre. Alla lampor visar "No Response".

Philips Hue appen funkar dock som vanligt.

Några tips?
Eller någon som upplever samma?

Hubben, som bor i min AppleTV verkar vara aktiv (Connected).

Har du uppdaterat AppleTV? jag upplever inga problem hos mig.

Testa att starta om Apple tvn

Intressant är det.
Inte minst att Philips HUE appen funkar som den ska.

Alla delar är uppdaterade - telefon, appleTV, etc.
Att starta om nätverk, telefon, och appleTV funkar ibland - men inte idag.
Känns dock lite arbetsamt att göra ofta.

iPhone 13, iOS 16.1
AppleTV 4:e generationen, tvOS 16.1

Gissar att nästa steg blir att avinstallera HomeKit och starta på nytt. Med allt vad det innebär att göra nya automatiseringar...