HomeKit-kompatibel luftfuktare och doftspridare

Från sajten:
image

Sitter du hemma om dagarna och känner dig allmänt trött och rastlös? Då kan denna aroma diffuser från Vocolinc vara räddningen kanske?

Från tjeckiska företaget Vocolinc finns nu denna trevliga lilla luftfuktare och doftspridare att köpa. Vocolinc Smart Aroma Mini Diffuser Ripple har även inbyggd stämningbelysning, automatisk avstängning och droppar du i lite eterisk olja går du nästan in i nirvana. I en ganska stilren design (jämfört med många andra doftspridare) finns en liten öppning upptill som sprider fukt i rum upp till 30 kvadratmeter. Här visas också den färg du väljer via appen, allt för att du ska komma i stämning.

Vocolinc Smart Aroma mini diffuser VOCOlinc Ripple

Vattentanken rymmer 220 ml och enheten stänger av sig själv när den är tom. Framtill finns tre fysiska knappar; ON/OFF, timer samt stämningsljus.

Förutom stöd för Apple HomeKit fungerar den även med Google Home och Amazon Alexa.

Vocolinc Smart Aroma mini diffuser VOCOlinc Ripple

Vattenbehållaren rymmer 220 ml och fylls enkelt på genom att lyfta av ovandelen på enheten.

Vocolinc Smart Aroma mini diffuser VOCOlinc Ripple

Tekniska specifikationer Vocolinc Smart Aroma Mini Diffuser Ripple:

  • Antal färger: upp till 16 miljoner
  • Röstkontroll: Apple HomeKit, Amazon Alexa, Google Home
  • Vattentank: 220 ml
  • Anslutning: 2,4 GHz Wi-Fi
  • Mått: 16 cm hög, 11,2 cm diameter
  • BPA-fri
  • Rumsstorlek: upp till 30 kvm

Den finns att beställa direkt från Vocolinc till ett pris av EUR 35.99, frakt tillkommer.

Källa: Vocolinc

Om man har behov av en luftfuktare för att man har torr luft nu på vintern så skulle jag rekommendera en med större tank. Jag har en på 2,5l och den tar slut på mindre än ett dygn på max fart. Köpte Xiaomi’s till min mor och den är på 4,5l och är smidig att fylla på och har en UV lampa som dödar bakterier i vattnet innan er blir till vattenånga. Men den är å andra sidan Kinesisk.