Hjälp med datorinköp och skärm!

Ja.
Sitter du vid en desktop så märker du ingen skillnad på uppdateringsfrekvens.

Men Xbox tex då :stuck_out_tongue:

Ja, gissa om en bättre skärm är bättre än en sämre skärm.
Dags att trycka på köp-knappen och sluta vela.

Vi behöver konsumera mera så ekonomin går runt, så köp!

Haha :laughing:

Vi kan lägga halva summan vår då? Så har du också hjälpt till att spendera :joy: :crazy_face: (skoja såklart)

Hade jag velat ha en så hade jag redan haft den installerad. Men har inget intresse av en skärm på 34". Men dra igång en Patreon som TV så kanske du får tag på en också. :rofl:

Sidospår: tror alltid att jag råkat favoritmarkera något när jag ser din nya profilbild.

Det är helt olik typer av skärmar för olika behov. Denna är ju 4K på 28 tum och Xiaomi-skärmen är 1440-upplösnning på 34 tum.

Xiaomi-skörmen kommer alltså upplevas som rejält lägre upplöst.

Om ni skulle köra på 2 st 27” då, vilken skulle ni valt då?! Xbox / Mac som gälller

@katho

@Zop

@Esse

Jag kör två Apple Thunderbolt Display 27" :slight_smile:

Okej :slight_smile:

Varför väljer du 2 skärmar före 1 stor?

Har 2 kollegor som kör Xiaomi 34" som jobb skärmar. Är absolut inget fel på dom, som jobbskärm är den riktigt bra för det priset och upplösningen.

Däremot har jag inte provat att spela på dom så kan inte uttala mig om xbox.

Ska köpa en själv när lönen kommer så kan ge lite mer info då. Ingen värsting gaming pc utan hp laptop med i7, gfx1050ti och 8gb ram så tror den inte ens den klarar av att driva runt 144hz, blir förmodligen 10-120hz, men vill åt storleken och priset är bra.

Okej! :slight_smile:

Använder varken Mac eller Xbox.

Då skulle jag köra på LG 5K från Apple: LG 5k skärm

Oops, missa det med Xbox… så kanske inte.

Klarar inte av pannan på den. Dessutom är det bara 60 Hz på den.

En som säljer en dator med detta grafikkort billigt.
Men är inte så insatt i grafikkort, hur är detta kort? Går de lira wow utan problem ?

Samt denna processor . Är de skit? Eller duger de?

Gammalt skrot. Du skulle köpt datorn som såldes här för ett par dagar sen. :slight_smile: