Hitta-appen är långsam

Den är otroligt seg och går inte att uppdatera. Upplever den blev mkt sämre med iOS 13??? Tänker på tex o se sina familjemedlemmar

Kan tex stå ”senaste plats för 35 minuter sen” och sen då? Uppdaterar sig sj typ…

Provade precis här och det tog cirka 5 sekunder för plats att dyka upp på alla enheter.

Håller med! Har inte fördjupat mig eller felsökt men definitivt att min fyra familjemedlemmar uppdateras sämre (tar längre tid) än de fem vänner jag också har upplagda.

Prova nu igen utan att start om appen

3 sekunder den här gången.

Okej? Vad gör du då? För de står tex 11 minuter sedan nu på saker, och när du provade nu igen var jag inne i appen utan de hände nått

Fattar varför de inte finns refresh knapp nånstans…

Du kanske kollar för ofta? Skulle antagligen slösa en del batteri på enheterna om de rapporterade position hela tiden.

Tvångsavsluta appen så utför den refresh, ha.

Oavsett om Hitta hittar mina familjemedlemmar eller ej så rullar sökningen ungefär 30 sek på dem varje gång, medan vännerna (oftast) är där på studs.

Kanske ska tillägga att jag inte har några vänner – eller åtminstone inga vänner som vill att jag ska veta var de befinner sig.

1 gillning

Okej :stuck_out_tongue:

Exakt samma här. Mina egna enheter dyker upp direkt och ofta min mors, min samvos dock tar evigheter om den ens dyker upp alls.

Hög igenkänning på att hitta sambon :face_with_rolling_eyes:

Hoppas Apple får ordning på detta innan deras tile kopia kommer.

1 gillning

Samma här, otroligt seg tjänst. Mina egna enheter dyker upp snabbt men dotterns och frugans tar evigheter om de yker upp ö.h.t

Ser man familjemedlemmar i Apple kartor precis som man ser i Google Maps med Google motsvarande?

Att följa hustrun tycker jag känns lite kinky. Inte skulle jag vilja att hon kunde följa mig…:open_mouth:

Skit smidigt o se varandra :joy: ser man när hon tex e på g hem från jobbet så ka.mn man börja med maten :stuck_out_tongue:

1 gillning

Tog mindre än 5s att hitta min fru och dotterns position