Helt plötsligt visas stör ej symbolen vid klockan hela tiden

på min iPhone 13PRO. Om jag minns rätt så visades den bara när stör ej var aktiverat men nu visas den fast det inte slås på förrän senare. Har kört en hård omstart utan resultat.

Du har väl inte tidstyrda profiler på luren som ställer in detta?

Vad innebär det? Har bara ställt in det en gång i tiden, stått på samma schema hela tiden.

Det kallas Fokus, inte profiler, läs nedan.

Blev inte klokare, har varit där och kikat. Det är inställt på slå på automatiskt på de tider jag ställt in annars ska det vara avslaget. Men månen är framme ändå.

Verkar som om något hängt upp sig ska inte gå på förrän 22:00. Får se vad som sker imorgon.

1 gillning

Kan inte minnas att stör ej stått i nederkanten tidigare. Verkar inte gå att få bort utan kan bara välja olika alternativ.

nåt som hakat upp sig ..? kanske hård omstart , ägarens bästa vän :relaxed::innocent:

Har testat kommer tillbaks igen. Vet inte om det kom ihop med den senaste säkerhetsuppdateringen eller när det dök upp. Är så störande, nästan samma klass som en notisbricka som hänger kvar. :joy::joy:

1 gillning

ok , ja vet inte vad som är värst dom där notiserna som inte finns e nog fasn mycke mycke värre !! :laughing::exploding_head:

1 gillning