Heineken lanserar ny öl med något lägre alkoholhalt

Fortfarande alltså? Jag och en polare hade kommit över en flaska vodka när vi var runt 16-17 år och fick den briljanta idéen att köpa en stor vattenmelon och slå ned flaskan i den. Den fick suga i sig hela flaskan under natten och sen delade vi på aset dagen efter. Slutade med att vi stod och bad till toaguden på en pendeltågsperrong och folk trodde det var blod.

Mellan hulkningarna förklarade vi att det var vattenmelon då flera ville ringa ambulans. Det var först för bara några år sedan jag kunde börja äta vattenmelon igen haha.

3 gillningar

Vilken story, ja faktiskt. Bara jag tänker på det får jag rysningar :blush:

Första fyllan var rensning i polarens föräldrars barskåp, whiskey & konjak stod på programmet. Blev hemburen på axeln låg i ett rus med en hink som bästa kompis till tonerna av Bang a boomerang med Svenne & Lotta. Svenska mellon 1975. 12 år fyllda och ville bara dö.

Än idag kan jag inte ens lukta på varken whiskey eller konjak. :joy::joy:

Testa att dricka whiskey igen men slopa mellon, tror det var den som gjorde dig sjuk och gjorde att du ville dö!

3 gillningar

Jag känner inte att jag har ett behov att undersöka om det var mellons fel. :joy::joy:

1 gillning

Som sommaröl tycker jag 4,2 procent är perfekt. Ja, jag är svensk med örnkoll på pjocenten..:sweat_smile:

Heiniken är väl helt ok som lättdrucken lager. Lite för tunn och metallisk för att nå några höjder.

1 gillning