HBO Max till halva priset, livet ut

Hbo Max kör en deal för nya kunder. Slå till vetja :grinning:

4 gillningar

44,50 låter som ett pris man kan betala även om man knappt ser på deras utbud.

Och nu var det gjort…

1 gillning

Jag har Telenor Stor med HBO,bytte just till Telenor Stor med Viaplay då jag just reggade ett HBO Max abonnemang för 44:50 i månaden istället.

3 gillningar

Jag kommer att göra det samma.

1 gillning

Såg på Telenor att man kunde t o m använda Viaplay appen istället för att gå genom Telenor Stream appen. Men jag vill minnas att du gillar Telenor appen, jag tycker det är svårt med överblicken och att hitta i den.

Jag är inte något större fan av Telenor-appen. Det är ok att hitta i den men själva uppspelningsgränssnittet är så där. Sedan så är det dåligt att de inte stödjer surroundsound överhuvudtaget.
Gillar därför att man kan använda Viaplays egna app och hade hoppats på att HBO Max skulle bli likadant.

1 gillning

Telenor briljerar i vanlig ordning. Gick inte att aktivera Viaplay så det fick bli en felanmälan. :joy::joy::joy::joy:

2 gillningar

Då fick man svart på vitt att det var 50% på ordinarie pris livet ut. :joy::joy:

4 gillningar

Må vi leva länge än! :innocent:

1 gillning

Slog till jag med, är väl lika bra. :joy:

1 gillning

Bättre än att köpa putsdukar. :joy::joy:

3 gillningar

Man köper såklart båda!:wink:

2 gillningar

Surt, gick fint för mig att byta. Tog några minuter så fick jag ett sms att det var bytt.

Jag kan se Viaplay i Telenor Stream appen men saknar login till Viaplay appen. Ingen panik för mig, har man Telenor så är det ju onödigt att hetsa upp sig. :joy::joy:

Jag bara funderar på när jag ska slå till. Jag hann teckna ett månadsabbonemang till fullt pris (som jag redan sagt upp) men undrar om jag ska avvakta tre veckor med att teckna rabattrerbjudandet eller slå till nu utifall att de kanske drar in det pga dålig press

Hoppa på nu. I det långa loppet är det värt det.

Nu fick jag igång Viaplay appen så jag kunde meddela Telenor att ärendet är nu löst, undrar hur det känns för dem att de inte fick lösa det åt mig? :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

HBO max-appen känns lite buggig. När jag kollar hackar ljudet till och från. Bara på Gomorrah dock

Var med om en märklig sak för några veckor sedan.
Startade HBO Max appen och då bland “senast tillagda” fanns South park.
När jag klickade på South Park crashade appen och den startades om. Efter detta fanns inte South park kvar.
Råkade HBO presentera innehåll i fel land eller kan South park vara på gång till HBO max?
Viaplay som har South Park idag i Sverige.