Har vi några snusare i bubblan?

Vad är erat val av gift?

Själv kör jag helst Ettan lös eller grov vit portion när det inte passar sig att köra lös, på krogen, restauranger och liknande

Jajemensan sluta röka med hjälp av snus för ca 10 år sedan men stannade med snuset. Kört Göteborgs Rapé väldigt länge samt General portion. Men senaste 3 åren kör jag helt på Knox. Deras Knox Blue och vanliga portion är faktiskt goa, bra pris också.

:nauseated_face:

1 gillning

Knox har jag svårt för, de e något med smaken efter 10-15min :confused:

Livsviktigt ju :grinning:

Ofan, märker inget jag :joy:

Slutade 2017. Men innan Taboca, gbg rapé eller general white. Ibland vanlig grov portion.

1 gillning

Kör sedan länge vit Kapten. Har även kört en del Siberia från tid till annan.

1 gillning

Är snusfri sen snart fyra år tillbaka. Men kan än idag känna ett sånt enormt sug efter stor fet snus efter morgonkaffet eller middagen :yum:

2 gillningar

Börja röka när ja va 16 , rökte 20 år - slutade kanske 10 gånger men de var ju så tråkigt o inte röka :joy:, så nu kör ja elcigg sedan 6 år tillbaka

2 gillningar

Varit snusfri några år nu men som tidigare nämnt kan man bli riktigt sugen, som tur är kör frugan med något lakrits snus så jag har inte tagit :smiley:

1 gillning

Slutade också röka med hjälp av snus, men lyckades efter något år av dubbelt bruk

1 gillning

:joy: kan nog lätt bli så :man_shrugging:t2:

1 gillning

Slutade -16 efter att ha kört dubbla prillor sedan -02… slutade hux flux en morgon bara, kastade ut halva stocken som återstod. Ej rört en prilla sedan dess. Suget? Jo då det finns kvar! ;).

Snusade mest vanlig general, rapé men absolut mest Knox white i slutet :slight_smile:

Låtsas-snus som jag kört till och från sedan jag slutade. Känslan att ha något under läppen som var det bästa med snuset

1 gillning

Kör också nåt liknande fast med nikotin. Slutade röka e-cigg för ett tag sedan.

Smålands Vit brukssnus

Har snusat sen slutet av 60-talet, slutat ett otalt antal ggr, som mest när jag var på sjön och det inte fanns att få tag i… snusfri som mest i 11 månader men trilla dit igen :-/
Hoppas att dom begaver mig med en prilla under läppen så man inte roterar i graven.

Nu för tiden är det OFFROAD Lakris som gäller… 30 spänn dosan och räcker kanske en dag, så mycket blir det, tidigare var det Ettan eller General…

2 gillningar

Har du testat Kapten? 180 spänn stocken.

Om det är mig du frågar, så ja, men gillar inte smaken.