Till lunch dricker jag nästan bara vanlig Cola Zero. Finns inte det att tillgå, blir det bubbelvatten eller kranvatten. Men till en god middag dricker man helst riktig öl eller vin beroende på maträtt. Alkoholfri öl om omständigheterna kräver det.
Ja var iof mackor mm. Men minns just kokta ägg som man satt å skalade och kärlknölen för det var i princip ända gånger på året fast oftast var mamma så snäll med färdig skalade.
Ja, den är vidrig.
Jag dricker alltså Pepsi Max, aldrig vanlig pepsi
Cola Zero saknar ju eftersmak också, så för min del blir det Sprite Zero om det är Cola eller Pepsi Max om det är Pepsi
Körsbär känns generellt som råttgift
Ok urk.
Kollade om Coke life fanns kvar.
Vad jag förstod så innehöll den den då den söta växten stevia… men icke godkänd i eu. Märkligt.
Ok, då har alltså pepsi med aspartam en eftersmak, men zero med aspartam har ingen. Skumt ju
Jag tycker Pepsi (Max) har en bismak av klor, typ som det luktar i en simhall. Lite svårt att beskriva det, men ungefär så. Cola Zero gjorde ju om sitt recept för nåt år sen, det gamla receptet smakade bättre.
Köpte Zeroh Pepparkakir, undvik den
Ja pepparkaka i flytande form låter inget vidare.
Tycker Wild Raspberry är fantastiskt
Har vi några bra tips på Julmust?
Nygårda har ju sin serie med lagrad julmust som jag tycker är bra. Vilka som finns varierar lite år til år. Men favoriterna är dom som är lagrade på Rom- och Bourbonfat.
Ett plus är ju att dom finns tillgängliga på dom flesta större mataffärerna.
Den lagrad på Bourbonfat finns även i en större flaska som gör sig bra på julbordet.
https://www.systembolaget.se/197201
Alltid Zeunerts.
Ja de är bra!
Jag trodde först du fått tag på rosa pantern dricka, tror det var läsk, men den var rosa, någon gång på 80 eller 90 talet