Här köper du iPhone 12 & iPhone 12 Pro billigast

Inget är gratis min vän. :wink:

Nä, men du kan säkert säga till att du inte vill ha de, och ändå betala lika mycket.

Telia blev billigast för mig. Jag fick så bra erbjudanden att jag tjänade på att byta.

  1. Jag hade en trasig skärm på min gamla och Telia gav mig ändå några hundralappar för den. Dessutom kommer den nya ha ett bättre andrahandsvärde den dagen jag byter igen. Nu kommer skärmen hålla bättre. Högre kvalité och så har jag köpt till skal och skydd.

  2. Mitt gamla 4G abonnemang var dyrare än det nya 5G.

  3. Rejält lägre pris på nya luren jämfört med Apple Store.

  4. Dessutom fick jag fri C-more till tv. Vilket jag precis tänkt att skaffa.

  5. Tre månader fri Storytel. Så nu sa jag upp Nextory

  6. Tre månader fri försäkring. Tveksamt om jag fortsätter med den.

Jag har aldrig känt att jag gjort en så bra telefonaffär som med min nya iPhone 12 Pro.

1 gillning

Vad bra att du hittade det som fungerar bäst för dig!

1 gillning

Vad menar du med bra affär? jämfört med vad? Är det ett företagsabonnemang utan bindningstid?

Vad menar du med bra affär? Ekonomiskt.
jämfört med vad? Tidigare telefonköp.
Är det ett företagsabonnemang Nej
utan bindningstid? 24 mån.

Tack för listan men ändå så svårt att göra sig en uppfattning med alla deras olika parametrar hit och dit. Comhem är inte med på listan men det verkar vara dyrt ändå om jag förstått mig rätt? Apple iPhone 12 Pro - köp med abonnemang idag! - Tele2

Jag också. MacWorld skrev att de dragit tillbaka (det “förmånliga”) erbjudandet på bl a Max, men jag tror de yrar. Det har aldrig kommit ännu.

Denna var väldigt intressant tycker jag

Jag har ett litet edge case här som jag funderar kring…

Sambon är i stort behov av ny lur då hennes iPhone 7 är helt slut. Hon är inte så brydd om vilken iPhone hon skaffar bara skärmen inte är för liten/för stor så jag tänker vanliga iPhone 12, jag kommer själv att skaffa iPhone 12 Pro Max. Vi har båda Telia som operatör men ingen av oss har någon bindningstid på våra abonnemang och vi har inga planer på att byta operatör.

Jag tittade som exempel på Telias site och ser att man får ca 4000 kr i subvention på en Pro om man binder sig i 24 månader. Jag har länge sneglat på familjeabonnemang hos Telia eller Telenor och där då med obegränsad datatrafik och jag tänker, tror ni att man hade kunnat få till en deal med Telia så att båda våra lurar blir subventionerade om vi väljer att stanna kvar hos Telia, binda oss i 24 månader och hoppa över på ett familjeabonnemang med Telia Mobil Obegränsat?

För företagare!
Godkänt av @Esse

Smygreklam:
Jag fick precis reda på en ny kampanj för den absolut billigaste iPhone 12 Pro 128Gb.
Vid förlängning av ett Telia Obegränsat abonnemang till kampanj pris (skicka PM för pris info, då jag inte får skriva ut det här) så för endast 60kr extra i månaden på 36 månader så ingår en iPhone 12 Pro 128gb. 2160kr för en iPhone 12 Pro är rätt galet!

Detta gäller tyvärr endast företagare men kanske finns någon här som är sugen!
Skriv PM för mer info eller ring på 031-7080086 :slight_smile:

1 gillning

Finns något likande kvar?

Ni som köpt 12Pro/Max, ångrar ni er för en max eller pro?

Jag själv lutar åt en Max… inte så mycket större än X osv

Jag kör 12Pro och är helnöjd, max blir i största laget för mig även om min syn hade uppskattat den.

1 gillning

Jag är inne på mer innehåll på skärmen. Känns inte som en uppgradering att gå från Xs till 12 Pro, bara bättre kamera (som jag kommer märka av iaf)

Fast du får inte ”mer innehåll” på skärmen för att du tar steget till en Max. Allt blir lite större. Jag gick från 8+ till 12 PRO/Max. Kan fortfarande störa mig på tyngden och den kantiga formen. Skal med rundade kanter är ett tips.

1 gillning

Har aldrig kört Max eller Plus innan. Kör en 12 Pro Max nu och ångrar det inte en sekund :smiley:

2 gillningar

Jag gick från XS till 12Pro, ingen jätteuppdatering men ibland vill man ju bara byta.

Är du osäker och inte riktigt ser fördelarna skall du nog inte byta. :wink:

Men för mig som gick från XS Max till 12 PRO Max är kameran och designen en stor skillnad. Gillar även Magsafe. Skärmen är ju även lite större vilken jag uppskattar.

1 gillning

Vann du inte en hel del batteritid på det bytet?

Jag bytte från en X till en 12 Pro Max. Gillar formerna på 12:orna bättre. Kantigheten gör telefonen enklare att greppa. X:en var som en tvål om man inte hade skal på den. 12:an har bra grepp så kör väldigt sällan skal på den.
Gillar även den större skärmen. Nackdelen med storleken är att det är svårt att använda den med en hand.
Sambon fick min X och när jag håller i den nu så känns den riktigt pluttig.

1 gillning