Här köper du iPhone 12 & iPhone 12 Pro billigast

Alla priser gäller per månad i 24 månader.

Tre Har det bästa erbjudandet för närvarande

Comviq

Halebop + Gratis AirPods

Tele2

Telia

Telenor

Vill du köpa abonnemang löst till din iPhone finns följande kampanjar.

iPhone 12 Pro 128Gb 699kr/månad med obegränsat hos telia

Ser märkligt ut hos Telia. Det står 699kr i 12 månader. Jag tror ju knappast att den är avbetalad på 12 månader?

Inte hos mig. Det är 24 eller 0 månader.

det är Telias front sida som säger 699/12 månader. men det går inte att gå in och kolla utan man måste först stå i digital kö

Fint att se att Tre ligger bra till - men väntar på Max! :slight_smile:

Vad var det nu vi kallade det här?!

Bra köp ? :relaxed:

Lockpriser, Mårten, lockpriser!

2 gillningar

Telia kostar ju dock ca: 1000:- månad 13-24

Frågan är - klicka du hem en :cowboy_hat_face:

En? här köps det inte telefoner i stycke.
Köper direkt från apple

3 gillningar

Man har verkligen inte lyckats med kundvården om man måste ha ett diagram för att förklara sin prissättning.

2 gillningar

Bara avbetalningar? Blir ju svindyrt.

Cashar du kostar den 12 490 kronor precis överallt så det är inte mycket till guide :slight_smile:

24 månaders abonnemang inkl. mobilen är för lång tid pga kommer nya mobiler varje år. Det är bättre köpa mobilen separat. Det är missvisande med rabatten.

Hur mycket surfmängd?

Du binder inte abonnemanget någonstans idag, tror jag? Telefonen läggs upp med en delbetalning på 24 månader. Det finns inget som hindrar dig från att betala kvarvarande månader på ett bräde, när du känner för det. Eller med Telenor Change tex, så delbetalar du telefonen i 12 månader, och byter in den mot en ny. Kvarvarande månader stryks, och du påbörjar en delbetalning av den nya.

Det är inte som förr, där du satt bunden till ett abonnemang inkluderat en telefon, och fick köpa ut dig på totalkostnaden om du ville byta leverantör eller telefon inom de 24 månaderna…

Så här står det på mitt telia avtal som jag tecknade i juli. Skärmavbild 2020-10-16 kl. 15.49.25

Halebop ger även ett par airpods gratis vid bokning av iPhone 12.