Har en trasig iPhone X inbytesvärde?

Dottern har en äldre iPhone X som bara ligger.. sprucken skärm osv men funkar.. har den något inbytesvärde alls? eller är det bara att skicka?

Med en sprucken skärm så går priset ner och den är nog inte värd många kronor tyvärr... Swappie kanske ger 2-300 kr för den och Apple visar bara pris för en telefon som ej är skadad. Tyvärr får du inte mycket för den.

Istället för att slänga så lägg upp den på Tradera för 0:- i utrop och se vad marknaden vill betala =)

3 gillningar

Min gamla 6 sålde jag förra året på Tradera, med sprucket glas och skrapade kanter efter att ha fallit i asfalten. Det blev några hundralappar. Förvånansvärt många som budade på den.

Får man nåt för riktigt gamla IPhones på typ tradera med?
Har en 4s och en 6 som är skit fina i originalkartong och en 3Gs med dött batteri.

Kanske är värt :face_with_monocle:

Funkar inte Tradera så köper Phonehero allt möjligt. Skickade in ett gäng mobiler i våras av diverse ålder och skick.

PhoneHero är rätt griniga med originalkvitton dock. Kollade dem när jag skulle sälja min gamla 12 PM förra året, men hade inte kvar nåt kvitto på den, eftersom jag fick den när jag slutade på förrförra jobbet. Blev Swappie istället.

Ja på dyrare produkter. De fick de kvitto på men jag skickade tex in en 8 år gammal Samsung och där behövdes inget kvitto. Fick 40 kr :blush:

1 gillning

Låter som att det tar mer tid än vad det är värt.. den får åka till återvinningen ist :slight_smile:

Allting är relativt. Jag hade nog 5-6 lurar jag tog i ett svep. Men hade jag bara haft en och inga andra i sikte, nja :blush:

Kvittot var mer värt än luren. :joy::joy:

2 gillningar