Här är nya Nintendo Switch

Från sajten:
Här är nya Nintendo Switch | Teknikveckan


image

Nintendo presenterade under dagen Nintendo Switch Lite – en Nintendo Switch som ser ut som den vanliga men där kontrollerna inte går att ta bort.

Den kommer också i tre olika färger, gult., grått och turkos. Nintendo Switch Lite har något mindre form och en mindre skärm 5,5 tum jämfört med Switchens 6,2 tum. Den går inte att koppla in på teven vare sig direkt eller via dockan. Vi kan ansluta externa joy-cons om vi vill vara fler som spelar emellertid.

Vidare saknar den force feedback-funktion eller HD Rumble som Nintendo kallar det och den har inte heller IR-kamera. Den har dock något längre batteritid.

 

 

Kul med en switch som kan ersätta 3ds, känns dock som att den borde vara billigare jämfört med ordinarie switch (skilljer 100$).

Just namnet switch var ju att man kunde byta från TV till handhållen på ett smidigt sätt…so thats nomore…

Ja hela loggan består ju av det konceptet :slight_smile:

Game Boy Emulator? Make Tetris great again!

Väntar på Game & Watch-emulator.

https://vegaretro.com/

u welcome

1 gillning

Har du någon erfarenhet av den? :slight_smile:

nix… men tänkte beställa en

Jag har tänkt klart :sweat_smile: :point_up:t2:
719kr gick det på för mig.
RG350 Retro Games Handheld 59,99€ + fodral för 7,99€

1 gillning

Beställde nu också… men 14dagars leverans :frowning:

Fan va surt. Well, det är snabbare leverans än min BMW 🥲 …. Så får väll vara ok :grimacing:

1 gillning

Har inte ens fått ett datum på vår i4 som skulle levereras i maj…

När beställde du din? ≈12 månader verkar standardsvaret vid beställning, men sen har jag sett leveranser på ≈9/10 månader.

Minns inte exakt men var i höstas någongång.

1 gillning