Håller väggen för en Q90R?

Hade min 55” Med fyra-fem gipsexpander i förra lägenheten utan bekymmer.
Snickaren vågade inte ta något ansvar bara :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fästet i TVn är nog klenare :slightly_smiling_face:

När, det kostar extra, inget som följer med. Man får vara glad att det är en bildskärm med i paketet…:joy:

Att jag inte köpte direkt har dessutom en särskild historia. Det var inte viktigt för mig, men hustrun hade tydligen utgått från att den ska sitta på väggen utan att hon sa ett ord om det. Men självklart mitt fel…:roll_eyes::rofl:

5 gillningar

De antar och utgår från mycket de små liven. Det är värre när vi gör detsamma, då är det inte så självklart. :rofl::rofl:

2 gillningar

Ska du köpa deras no gap?

Varför kan man inte dra molly med skruvmejsel istället för tång ? Har för mig att jag gjort det :thinking:

Det går men de snurrar gärna och gräver sönder gipset, tång för typ en hundring is the way to go.

4 gillningar

Kan va så att den först fick lite smisk med hammaren :wink:

1 gillning

Kanske, vet bara att jag någon gång fick tag på några kärva Mollyplugg (kanske kopior) som var en pina att expandera. Köpte en tång och har aldrig skruvat en Mollyplugg sen dess. Nu bor jag i betonghus så det var länge sedan jag satte en Molly.

Stämmer:
https://www.hifiklubben.se/samsung-wmn-m15ea-vaggfaste-for-tv/samwmnm15ea/?q=Samsung%20väggfäste%20

1 gillning

Har både gips och betong. Länge sedan jag drog i en Molly i gips. Men som du påpekar så blir det ju inte mycket till hävarm med en tv. Jag hade inte varit rädd för att sätta den med Molly.

Molly i gips tar betydligt mycket mera än man tror. Det blir ett rejält hål i skivan den dan den släpper.

2 gillningar

Till The frame fick man med no gap och diverse olika plugg :speak_no_evil:

En anställd på Samsung bekräftar att Q90 kommer få en eARC uppdatering inom kort, ca 1 tim och 21 min in i klippet:

2 gillningar

Min 55 lg sitter med ( 4 ) sånna här :relaxed:bild

1 gillning

Skall också sätt upp min q90 på väggen. Har du fått ditt fäste? Verkar vara slut överallt. Finns det något alternativfäste som är lika bra?

Jag har fått mitt fäste. Svårt ta få tag på. HiFi-klubben(!) hittade jag på.