Håll i hatten – iPhone 17 får en betydligt bättre selfiekamera

Från sajten:
image

iPhone 15-serien lanserades i höstas förra året och i höst kommer iPhone 16 men det stoppar inte rykten om iPhone 17 då höstens modeller ryktas ha få uppdateringar.

iPhone 16 som kommer lanseras i höst ryktas komma med några små förbättringar men allt krut, enligt ryktena verkar läggas på iPhone 17. Ming-Chi Kuo som länge har läckt rykten (och kanske gissat en del) säger nu att iPhone 17 kommer komma utrustad med en 24MP-kamera på framsidan jämfört med de “futtiga” 12MP som iPhone 15-serien idag har.

Kuo säger att iPhone 16 som kommer i höst kommer ha samma optik som iPhone 15-serien och om det stämmer återstår att se i höst. Om vi hoppar lite närmare i närtid så ryktas iPhone 16 få en fast knapp för volymkontrollerna på sidan istället för två fysiska knappar, bättre zoom, stöd för WiFi 7 och två större storlekar av Pro-serien som är på 6,3 och 6,9 tum.

Via Macrumors

Perfekt då planen är att hoppa över 16.

1 gillning

Du köpte en 15 Pro?

Japp.

1 gillning

Är det selfiekameran som är stora grejen först i iPhone 17 så kan man väl sikta på iPhone 18 istället. :slight_smile:

1 gillning

Inte så mycket för selfies men tycker det är lagom att byta vartannat år.

Ja det är lagom, men sakerna blir bättre och bättre så snart kanske det är lagom att byta vart trejde år.

1 gillning

Tänk vad vackert med allt ditt skägg på selfieserna :partying_face:

1 gillning

Du menar den kommer att ha en mycket bättre gråskala? :joy:

Man måste ju stilla sitt villhöver sinne också. :joy:

Med tanke på "alla" tiktokare som klagar (mycket på Threads) så är det något problem med selifekamaren på Iphone 15...

Som vanligt tror jag att det är sedvanlig överdrift :slight_smile:

Det lider ju inte vi av som nått en ansenlig ålder då bilden blir full av defekter ändå. :joy::joy:

1 gillning

Vet inte om min selfiekamera fungerar för jag har aldrig använt den.

Du är kanske inte tillräckligt mycket av en TT influenser :slight_smile:

Har en anställd kameraman som filmar mina dansrutiner.

1 gillning

Inga drastiska förändringar alltså. Men det är så tidigt ännu bara rykten.

haha det också :rofl:

Alltid!

1 gillning