Gooh! lanserar två nya vegetariska rätter

Från sajten:
image

Att laga mat är riktigt kul men det är inte alltid man orkar ställa sig i köket efter en tung arbetsdag och då kan ju en färdig rätt som bara åker in i mikron vara rätt tacksamt.

Gooh! har sedan tidigare haft två vegetariska alternativ i sin portfölj av färdiga rätter men nu kommer det två vegetariska alternativ till. De nya rätterna är Grillost Stroganoff med vildris och röd paprika samt Vegobullar med potatismos. Utöver dessa två rätter går det även att köpa Pasta Al Pomodoro och Tortelloni med ricotta och spenat om det är så att man vill ha ett vegetariskt alternativ.

De två nya rätterna finns redan i butik och priset per rätt ligger runt 60-70 kronor.

1 gillning

Aldrig testat deras produkter. Är dom något att ha?

Jag har nog nästan testat alla och tycker de är goda! Bra mycket högre kvalité än Felix obehagliga snabbrätter och liknande.

3 gillningar

Vad gör jag här? :joy::joy:

Will Smith Reaction GIF

Joanne The Scammer Running GIF by Super Deluxe

Det är bara för dom vuxna här inne.:joy:

1 gillning

Sorry drar till:

4 gillningar

Riktigt bra tycker jag.

2 gillningar

Ja det går inte att jämfora, Gooh är schyssta.

1 gillning

Ja verkligen! Det enda är att jag tycker de kan vara lite flottiga ibland. Men helt annan klass än andra färdiga rätter.

3 gillningar

Inom segmentet mikromat är dessa oslagbara. Jag skulle säga att de knappt kan räknas till det. Vet inte om det är marknadsföringssnack och alla fungerar på det sättet men det skall visst vara så att maten inte är riktigt riktigt färdiglagad utan blir klara i de där minuterna i mikron.

2 gillningar

Kan man få den signerad så sätter jag upp den bland resten av familjen!

1 gillning

Sen skriker den så härligt i mikron också :joy:

1 gillning

Som en katt i mikron.

Som getterna i Thor Love And Thunder. Nu kommer jag låtsas att jag äter upp dem varje gång jag äter något av detta.