Google Maps - korrigeringar

Är det någon som försökt och fått igenom ändringar i Google Maps på felaktiga adresser? Jag skickade in en ändring för säkert två månader sedan och det står fortfarande "pågår". Det gäller alltså något så basalt som att hyresfastighet har fått fel nummer.

Jag är trött på Airmee-(när man inte kan välja bort detta värdelösa leveransalternativ) chaufförer som ställer sig på GPS-punkten för min adress och ringer mig för att jag ska möta upp. (De kan uppenbarligen inte läsa gatuskyltar, nummer på byggnader eller grindar eller uppmanas till att inte göra det).

Var några år sedan jag gjorde det men jag har för mig att det tog några månader då.

Inte riktigt samma, men jag har två gånger bett dem blurra olika saker i vår närhet. Det ena gick på några dagar och det andra , kanske 10 dagar.

Blir adressen rätt om du kollar på Hitta.se eller hos Lantmäteriet?

Jag har ändrat öppettider hos några butiker och även rapporterat verksamheter som stängt/gått i konkurs och de uppgifterna ha ändrats, kommer dock inte ihåg hur lång tid det tog i de olika fallen.

Har gjort några ändringar och det har i mina fall gått snabbt, inom ett dygn eller snabbare.