Google Home har ballat ur

Efter att jag hade uppgraderat till iPhone 12 PRO Max så märkte jag att allt gick skitsegt, rutinerna slutade fungera. Igår fick jag för mig att felsöka och det visar sig att när jag klickar på ”rutiner” så står det att jag inte kan koppla upp mig mot molnet och därför funkar inte rutinerna. Lämnade hemmet och loggade in igen. Samma jädra fel. Fick för mig att använda ett annat Google konto och boom. Allt funkar. Loggar ur det nya kontot och kör med det gamla. Samma jävla fel.

Försöker resetta mitt nuvarande konto för att få igång, men hittar ingen fungerande guide. Hilfe Bitte!

Har en Google Home, hub, hub max, Home Max och 4 minis v2.

Tror tyvärr inte det är lösningen men det skadar inte att säga till Google att “Synkronisera mina enheter”. Det har löst lite udda problem för mig tidigare.

Funkade tyvärr inte. Sugit att skapa nytt Google konto pga den här skiten.

Så…din google home app låter dig inte logga in med ett konto, men det funkar med det andra?. Har du båda kontona länkade till ditt google home?

Jag kan logga in med mitt gamla konto, men då funkar inte rutinerna. På samma sätt så kan jag använda mitt nya konto och bjuda in mig till den gamla, men då funkar inte rutinerna. Känns som mitt gamla konto har blivit korrupt på något sätt.

tycker mig bytt telefoner och testat iphones hit och dit. Har aldrig råkat ut för det tyvärr. Google supporten är faktiskt ganska bra, så du kanske kan kontakta dem?

Det ska jag göra =P Tack för tipset. Vet du vilken ingång som är snabbast/bäst till supporten?