Golvstativ för Ikea Symfonisk bokhyllehögtalare

Från sajten:
image

Ikea har tagit fram ett golvstativ till sina Symfonisk bokhyllehögtalare. Finns i färgerna svart och vitt och dyker upp på amerikanska marknaden först.

Säkerligen är det många som köpt på sig ett par Ikea Symfonisk bokhyllehögtalare och använder dessa som bakre högtalare i sin hembio. Nu finns en trevlig nyhet för er som velat ha ett golvstativ till dessa. På Ikeas amerikanska hemsida dyker det upp ett praktiskt golvstativ i färgerna vitt eller svart för att passa in med färgen på högtalaren. Priset ligger på USD 24,99 vilket omräknat bör landa kring en 250 riksdaler. Höjden är cirka 116 cm och foten mäter 30 cm.

Ikea Symfonisk högtalarstativ

Ikea Symfonisk högtalarstativ

Ett givet komplement till den fasta hållaren samt den nyare, vridbara hållaren för dina högtalare. Tänk på att du troligtvis måste komplettera med en längre strömkabel.

Artikelnummer är 505.015.18 för den vita och 604.947.44 för den svarta för dig som vill bevaka. När och om den dyker upp här i Sverige vet vi inget om men troligtvis bör det inte dröja.

Ikea Symfonisk högtalarstativ

Ikea Symfonisk högtalarstativ

Ikea Symfonisk högtalarstativ

Källa: Ikea

3 gillningar

Det kliar i fingrarna att montera kabeln inuti röret :stuck_out_tongue:

What! Går inte kabeln i röret?:grimacing:

Ser inte så ut, vilket jag mycket väl kan förstå.

På bilderna hänger den utanpå.

På mina ställ till Sonos One går kabeln i röret.

Tror inte att du får kontakten genom det smala röret :thinking:

1 gillning

Då får man väll klippa av den och montera en ny kontakt :laughing:

Du är medveten om att du inte kan ångra dig och lämna tillbaka den när du har klippt av kontakten?

7 gillningar

Jag har ingen symfonisk så har inte det problemet :sunglasses:

Har bara HomePods hemma.

ÄN.

(utfyllnad, @Esse vi måste lösa detta)

1 gillning

Ja.

Utfyllnad var ingen kul idé.

1 gillning