Gille lanserar två somriga kaksorter

Från sajten:
image

Gille presenterar två nya somriga kaksorter som kommer dyka upp i butik redan nästa vecka och det är med smaker av päron och vanilj samt jordgubb.

En kopp kaffe och en kaka eller tre är aldrig fel och Gille har presenterat sommarens kakor som går under namnet “Sommardrömmar”. Den ena sorten smakar päron och vanilj medans den andra har en somrig smak av jordgubbe. Kakorna är lite mindre än vanliga drömmar, cirka 4 centimeter i diameter och i varje burk finns det cirka 38 kakor. De kommer dyka upp i butik under vecka 13 och vad en burk kommer kosta framgår inte i pressmeddelandet.

Via pressmeddelande

Esse approves!

I don't :-/

Det är nog för att jag inte äter kakor och därmed inte behöver bli motbevisad om hur himmelska dessa säkert är!

1 gillning

cookie monster GIF by Sesame Street

2 gillningar

Precis så som jag skaffade mig diabetes :slight_smile:

Typ 1 eller Typ 2?

Typ 2, men min diabetessköterska skulle nog vilja kalla det typ 7 eller nått :slight_smile:

Jag fick lära mig i tidig ålder att äta kakor för att hålla diabetesen borta. :joy::joy::joy:

Så var beredda på den dan jag helt plötsligt slutar posta då har jag tagit på mig träfracken. :joy::joy::joy:

Jag lider med dig och önskar dig all styrka som kan uppbådas för att leva med det.

Tackar, men har haft det jädrigt länge, men är rätt slarvig med mig själv vilket inte förbättrar resultatet... :slight_smile: