Ja, kör det iallafall 4 månader, 36 spänn är ju billigare än en öl på AW pris, inget att fundera på, kör bara kör
Du är för morgonpigg helt enkelt
Bra att nämna ang. Fello är att det är 5G ja, men det är strypt till 100Mbit om man nu vill ha högre hastigheter.
Tror att alla lågprisalternativ har begränsad hastighet. Hallon har en begränsning på 150 Mbit/s.
Största problemet är väl att Fello inte stödjer eSIM. Det är anmärkningsvärt nuförtiden.
Det står att de gör det på webbplatsen i alla fall (en bit ner).
Vimla (som jag har) har dock inte stöd för e-sim.
Edit: https://www.esim.se/
Jaha, just det så var det ju, jag som blandade ihop dem
Jag har Telia sen 20 år. Vänstrade lite med Europolitan (Vodafone, Telenor) men var aldrig nöjd så gick tillbaka.
Dom ger en bra helhet, även om det kostar en slant.
Har haft det som är Telenor idag sedan någon gång på 90 talet. Har funkat bra överlag.
Också kört Telenor i många år men känns så dumt att betala 230 spänn i månaden för ett abonnemang som enbart används till samtal.
Har inte Telenor några familjeabb då? Nu vet jag ju inte vad din fru och eventuellt ungarna använder, men brukar kunna vara rätt schyssta deals om man är några stycken. Vi är 3st som delar på ett Tre familj, ganska precis 200 spänn i månan för fri surf.
Nä vi kikade på det och det blev dyrare än de hade idag.
@Curiosity kan säkert lösa nåt till dig annars
Tyvärr är ju Telenor & Telia dyrast och har inga direkt lågprisalternativ men i sin tur så fungerar det oftast överallt.
Nä känns som det inte går att få mycket billigare än Hallon faktiskt
Sant, köp du ditt hallon, happy days
Haha jävlar, blir du som tar notan på nästa bubblanträff när du tjänat så feta pengar på mobilabonnemang
Frågan är om någon operatör kommer köra någon schysst deal på 16 PM? Jag är lite inne på att kolla vad 3 kan erbjuda. Men kommer nog ändå beställa en direkt av Apple på releasedagen, får väl skicka tillbaka den om man skulle råka hitta den billigare någonannanstans.